Appelmoes

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Rekening: Aankoop bij derden - CM Telecom BV

Dag iedereen,

De afgelopen maanden kom ik kosten tegen op mijn Vodafone-rekening waarvan ik niet weet hoe ik deze moet plaatsen.

In Januari 2016 heb ik 19,99 euro kosten gemaakt bij aanbieder CM Telecom BV. In Februari 2016: 25 euro. In Maart 2016: 20,01 euro. In April 2016: 19,99 euro.

Deze kosten worden op mijn rekening ondergebracht als "Aankopen bij derden" en bevatten de omschrijving CM500.

Ik zou heel erg graag weten wat dat is, want ik kan me niet bedanken wat dit zou kunnen zijn.

Alvast bedankt.

Groeten.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
Appelmoes

Altijd vervelend zulke diensten ????
Ipv te bellen kun je beter het formulier invullen via my vodafone -> vragen & verzoeken -> betaalde diensten..

Telefonisch kunnen ze je helaas net zoveel vertellen ???? meld je wel al af via payinfo!

https://www.vodafone.nl/support/betaalde-diensten-stopzetten/

????

Succes! ????

Bekijk in context

7 Reacties 7
Anonymous
Niet van toepassing
Ik heb cm telecom gegoogled en kom bij het volgende uit:CM Telecom is een bedrijf dat de techniek levert om een SMS te kunnen versturen en mobiele betaaldiensten te verwerken. Net zoals de postbode de post bezorgt, zorgen wij ervoor dat bedrijven zoals tv-zenders, de overheid, banken en content providers, SMS berichten kunnen versturen naar consumenten en mobiele betalingen kunnen afhandelen.
CM Telecom is de schakel tussen de Nederlandse en Belgische Telecom Operatoren (Vodafone, T-Mobile, KPN, Tele2, Mobistar, Base, Proximus en Telenet) en de aanbieders van deze diensten. De kosten voor het gebruikmaken van deze diensten worden door uw Operator ingehouden op uw telefoonrekening.

Waarschijnlijk heb je een keer hiervoor aangemeld door of op hun website je nummer in te vullen of bij een actie etc. Normaliter zou je dan ook meen ik sms'jes van hun moeten binnen krijgen. Echter vanuit hier kan ik niet controleren wat het precies inhoudt en welk nummer vanuit hun eraan gekoppeld is. Hiervoor dien je echt bij de klantenservice te zijn. Zorg er voor dat je je klantnummer bij de hand houdt. Vanuit hier kunnen wij namelijk niet in de systemen. Tevens raad ik je aan om eens te kijken op www.payinfo.nl
Hier kun je zien aan wat voor een sms diensten je bent aangemeld en eventueel stopzetten en blokkeren.
Appelmoes
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dag Steven,

Bedankt voor de PayInfo-link, die is handig!

Verder vul ik nooit mijn telefoonnummer in op websites en ontvang ik de laatste maanden geen vreemde of ongewenste SMSjes. Ik neem telefonisch contact op met de klantenservice.

Bedankt!
daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
Appelmoes

Altijd vervelend zulke diensten ????
Ipv te bellen kun je beter het formulier invullen via my vodafone -> vragen & verzoeken -> betaalde diensten..

Telefonisch kunnen ze je helaas net zoveel vertellen ???? meld je wel al af via payinfo!

https://www.vodafone.nl/support/betaalde-diensten-stopzetten/

????

Succes! ????
Appelmoes
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hi Daims,

Dankjewel. Ik vul meteen het formulier in!

Ondertussen ook afgemeld via PayInfo.

Mvg
Anonymous
Niet van toepassing
Top had ik er inderdaad nog bij kunnen zetten, zal ik de volgende keer ook doen!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Topic zal binnenkort worden gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gesloten en gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic