Brenda51

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Registratie MyVodafone: geen sms tijdelijk wachtwoord

Ik wil mij aanmelden voor my vodafone (prepaid). Helaas krijg ik geen sms met tijdelijk wachtwoord. Ook ontvang ik geen sms van een mobiele telefoon.
Het modem + kaart is net aangeschaft.
Kan wel internetten en zelf een sms versturen.
Stonden wel oude sms berichten van 2012 over tekort beltegoed.
Graag hulp.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Brenda51
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Dag Per

De simkaart heb ik in een tel. gedaan, toen lukte het wel om het wachtwoord te ontvangen.
Het blijft een raadsel.

Gr. Brenda

Bekijk in context

11 Reacties 11
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @Brenda51
Ow dat klinkt niet echt positief. Als ik het goed begrijp,kun je dus helemaal geen sms berichten ontvangen.
Het zou kunnen zijn dat je SMS geheugen vol zit. (Sla je soms verstuurde berichten op?) Ik adviseer om eens alle opgeslagen berichten te verwijderen en het toestel opnieuw op te starten. Fingers crossed dat het helpt.
Brenda51
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Dag Per

De simkaart heb ik in een tel. gedaan, toen lukte het wel om het wachtwoord te ontvangen.
Het blijft een raadsel.

Gr. Brenda
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @Brenda51,

Wanneer je je simkaart in een andere telefoon plaatst vindt er een soort reset plaats op het netwerk. Wellicht dat het daardoor nu weer werkt. In ieder geval fijn dat het nu is opgelost.
marielleC

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hoi,

heb vandaag een nieuwe prepaid telefoon gehaald,wilde deze aanmelden maar kom niet verder...want krijg de sms daarvoor niet..binnen.
heb t al verschillende keren geprobeerd.
gerardalmelo

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hallo heb een klacht heb al 5 x een poging gedaan om mij aan te melden bij my vodafone
ook al via chat om het toch voor mekaar te krijgen maar helaas .hieronder waar gaat het om zie onder
hallo probeer maar zo
heb afgelopen vrijdag een prepair sim kaartje gekocht bij de vodafone winkel hier in almelo\heb van alles geprobeerd om geregistreert te krijgen maar lukt domweg niet heb ook al contakt gehad met een van uw meedewerkers .het wil domweg niet heb er een tegoed op zitten van 2.50 euro en bij regiestratie krijg je de rest mijn nummer 06 ??????????? we hadden een sim kaartje genomen ivm we zijn vaak op de camping in groningen en hadden , willen uitproberen of goed werkt vorig jaar van de kpn gehad maar was heel slechte ontvangst .en daarom wilde we vodafone proberen mvg gerard geboorte datem 05.03.1953 antwoord van vodafone zie hieronder Hallo,

We hebben jouw registratie ontvangen.

Je ontvangt de bonus, nadat je voor de eerste keer je prepaid-tegoed hebt opgewaardeerd.
Heb je al opgewaardeerd, dan ontvang je je bonus direct. Veel plezier!

Met vriendelijke groet,

Vodafone
en dat lukt dus ook niet toen weer contakt gehad met vodafone kreeg een email
Beste klant,

Bedankt voor het aanmelden voor My Vodafone. Met My Vodafone regel je alles zelf online.
Inloggen op My Vodafone doe je met je eigen mobiele nummer en je zelfgekozen wachtwoord.

Om zeker te weten dat de e-mail bij jou is aangekomen, vragen we je om je e-mailadres te bevestigen door op onderstaande link te klikken,
https://www.vodafone.nl/prive/My%20Vodafone/Email%20verificatie?ha

Als je je niet hebt aangemeld voor My Vodafone kun je deze mail negeren.

zou een email krijgen maar die moet nog komen van hun
ok het is maar 20 euro wat die dongel heeft gekost maar wel jammer dat het niet lukt
dit wil ik toch even kwijd ha
groetjes van uit almelo


Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi @gerardalmelo en @marielleC

Ik heb jullie berichten verplaatst. Er was namelijk al een topic over hetzelfde onderwerp beschikbaar. 😄
Vrighty

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Zo'n 5 dagen geleden heb ik een nieuwe mobiel gekocht met een nieuw nummer. Hij heeft een abonnement.
Nu wil ik graag een My Vodafone aanmaken zodat ik de My Vodafone APP kan gebruiken om al mijn verbruik te zien (en wat ik nog over heb)

Helaas krijg ik na het invoeren van mijn telefoonnummer geen sms met het tijdelijk wachtwoord. Hoe kan ik dit oplossen?

mvg,
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Vrighty

Ik heb je bericht naar dit topic verplaatst. Er was namelijk al een topic over dit onderwerp. Hier kun je vast het antwoord op je vraag vinden!
Vrighty

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dit topic had ik al gevonden, maar gaat niet over mijn probleem.

Ik ontvang helemaal niks op een telefoon die net nieuw is. Dus sim kaart kan niet vol zijn met andere smsjes...
Vandaag ben ik in een vodafone winkel geweest en misschien komt het omdat mijn telefoonnummer nog niet in jullie systeem staat. Hoe lang duurt dit over het algemeen?
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hey Vrighty, gebruik je toevallig een iPhone? Schakel dan eens iMessage uit/in (daarna eventueel vliegtuigmodus aan/uit). Dit kan eventueel helpen. Stappenplan: Instellingen -> Berichten -> iMessage. We horen het graag van je!
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic