Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,237Oplossingen
  • 1,682Discussies
  • 76.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

NFC simkaart niet beschikbaar Alleen-lezen Onopgelost

Bij het verlengen van je abbonement (online) moet je kiezen welke simkaart je wilt. Aangezien mijn telefoon NFC betalingen ondersteund, dacht ik slim te zijn en gelijk voor de NFC-sim te kiezen (schee...

Classic door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Impossible to manage Voicemail from My Vodafone.nl Alleen-lezen Onopgelost

Hello there, It is impossible to manage your voicemail preferences from the webiste. Could you please fix that ? ThxModarator edit: Title changed

pifouille door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wat je ook doet pre-oder nooit bij Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Ten eerste:Stelletje niet nadenkende mensen bij Vodafone. Ik heb de HTC M9 09-03-2015 ge-pre ordered.. Even kijken, wat betekend dat ook alweer?"Companies were then given the idea to allow people to r...

esther- door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Binnenkort nieuwe tarieven? Alleen-lezen Onopgelost

Ik kan mijn abonnement verlengen, en nu valt het me op dat de hudige tarieven en voorwaarden van april 2014 zijn. Worden deze jaarlijks bijgewerkt en is het dus te verwachten dat ze binnenkort aangepa...

Ehuls door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Voicemail werkt helemaal niet Alleen-lezen Onopgelost

Helaas sinds de nummerportatie vorige week geen voicemail. Na de vele telefoontjes/chats nog steeds niet werkend.Probleem;Als ik 1233 bel krijg ik 'Welcome to Vodafone voicemail' te horen en vervolgen...

traceback door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Storing Alleen-lezen Opgelost

Hallo. Wanneer lossen jullie storing op in bad Nieuweschans. Al 5 dagen geen bereik

Ella door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

Vodafone Smart 4P kan geen apps meer downloaden Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb de Vodafone Smart 4 Power nu een aantal maanden. Omdat het geheugen niet erg groot is, heb ik er een extra SD kaartje ingestopt en met de app AppMgrIII alle apps van telefoon naar het SD kaartj...

Geen voicemail, wel welkomstbericht? Alleen-lezen Onopgelost

beste ik heb sinds gisteren 28-03-2015 geen voicemail als ik voicemail belt dan zeg ze welkom en verder hoor ik niets.dit is zeer vervelend met een zakelijk telefoonnummer. grtz.

rgi19973 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

My Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik kan al bijna een maand lang de app "My Vodafone" niet gebruiken. ook het inloggen op de internetpagina van Vodafone lukt niet. Zelfs voor het inloggen van dit forum moest ik een nieuw wachtw...

erwt66 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verwijderen profiel Vodafone Forum Alleen-lezen Onopgelost

Na een tijd te hebben gezocht en niet kunnen vinden de vraag hoe ik mijn prfiel alhier kan verwijderen?

davod10 door Gedreven Meedenker
  • 2448 Topics
  • 57 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen bereik meer Alleen-lezen Onopgelost

Goedemiddag, zojuist heb ik gelezen dat een ander in omgeving bad nieuweschans problemen had met het bereik. Helaas in ongeving finsterwolde (9684bm) heb ik precies het zelfde. Helaas al een week of d...

Installatie Vodafone Thuis pakket Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allen,Hier mijn verhaal.Ik ben al jaren een tevreden klant van Vodafone. (Mobiel bellen)Vorige maand heb ik Vodafone thuis aangevraagd. Internet en televisie. Na de twee weken wachttijd werd ik ...

Sjaan178 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

al 2 dagen storing omgeving 6104 Alleen-lezen Onopgelost

Geachte Vodafone Ik wil jullie doorgeven dat sinds 2 dagen om de minuut jullie netwerk wegvalt in de regio 6104.Dit ligt niet aan mijn telefoon want bij alle andere in ons dorp die ik heb gevraagd die...

Belabberde dataverbinding Alleen-lezen Opgelost

Hoi Vodafone,In december heb ik een HTC One M8 gekocht zodat ik eindelijk ook 4g kon gaan ge ruiken. Helaas blijkt dit niet zo te zijn. Zolang ik inlog op een Wi-Fi netwerk functioneert alles zoals he...

sabrina_h door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

verlengd Alleen-lezen Onopgelost

hallo ik heb pas verlend en de samsung s6 edge gepreorderd maar dat ging fout was niet leverbaar toen bevestigings mail gehad dat er een s6 gold 64g besteld was ok dacht ik ook goed nu kreeg ik weer e...

thoompie door Gedreven Ontdekker
  • 15 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 1 Likes

Vodafone komt belofte niet na. Deel 2 Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Op 16 maart jongstleden heb ik telefonisch contact gehad met een medewerker van Vodafone. Reden: een sms van vodafone: "je hebt 100% van je Web 2 GB maandbundel verbruikt. Vanaf nu geldt je bui...

eganl door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

vodafone contacts backup Alleen-lezen Onopgelost

Topic verplaatst naar http://forum.vodafone.nl/t5/Apps-Diensten/bd-p/vodafonenieuwediensten

Astrid door Oud Community Moderator
  • 1746 Topics
  • 107 Oplossingen
  • 137 Likes

beltegoed Alleen-lezen Onopgelost

Hallo mijn zoon had eerst een kaartje met beltegoednu gaat vanaf morgen zijn beltegoed over in een abbomaar er staat nog 18.68 opkrijgt ie dat terug gestort of is ie dat gewoon kwij

djayden door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Voicemail instellingen worden steeds herhaald Alleen-lezen Onopgelost

Hoi,sinds mijn abonnement verlengt is, heb ik probleem met mijn voicemail. Elke keer als ik mijn voicemail opbel, krijg ik de taalinstellingen bandje, die duurt ongeveer 1 min 15 sec. Pas daarna krijg...

paulius door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen