hallo heb een klacht heb al 5 x een poging gedaan om mij aan te melden bij my vodafone
ook al via chat om het toch voor mekaar te krijgen maar helaas .hieronder waar gaat het om zie onder
hallo probeer maar zo
heb afgelopen vrijdag een prepair sim kaartje gekocht bij de vodafone winkel hier in almelo\heb van alles geprobeerd om geregistreert te krijgen maar lukt domweg niet heb ook al contakt gehad met een van uw meedewerkers .het wil domweg niet heb er een tegoed op zitten van 2.50 euro en bij regiestratie krijg je de rest mijn nummer 06 ??????????? we hadden een sim kaartje genomen ivm we zijn vaak op de camping in groningen en hadden , willen uitproberen of goed werkt vorig jaar van de kpn gehad maar was heel slechte ontvangst .en daarom wilde we vodafone proberen mvg gerard geboorte datem 05.03.1953 antwoord van vodafone zie hieronder Hallo,
We hebben jouw registratie ontvangen.
Je ontvangt de bonus, nadat je voor de eerste keer je prepaid-tegoed hebt opgewaardeerd.
Heb je al opgewaardeerd, dan ontvang je je bonus direct. Veel plezier!
Met vriendelijke groet,
Vodafone
en dat lukt dus ook niet toen weer contakt gehad met vodafone kreeg een email
Beste klant,
Bedankt voor het aanmelden voor My Vodafone. Met My Vodafone regel je alles zelf online.
Inloggen op My Vodafone doe je met je eigen mobiele nummer en je zelfgekozen wachtwoord.
Om zeker te weten dat de e-mail bij jou is aangekomen, vragen we je om je e-mailadres te bevestigen door op onderstaande link te klikken,
https://www.vodafone.nl/prive/My%20Vodafone/Email%20verificatie?ha Als je je niet hebt aangemeld voor My Vodafone kun je deze mail negeren.
zou een email krijgen maar die moet nog komen van hun
ok het is maar 20 euro wat die dongel heeft gekost maar wel jammer dat het niet lukt
dit wil ik toch even kwijd ha
groetjes van uit almelo