Stijn123

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Red toghether data werkt al bijna een maand niet

Hallo allemaal,

Hebben jullie ook zo'n slechte ervaring met de klantenservice? Heeft iemand enig idee hoe je met de technische dienst in contact kan komen? Ik ben helemaal klaar met Vodafone!

Op 28 november zou bij ons Red Together van start gaan maar er waren toen een aantal orders vastgelopen en niemand kon iets doen. Onze data werkte niet. We moesten dus rustig wachten tot deze vanzelf door zouden lopen. Naja, kan gebeuren dus wij wachten. Inmiddels zijn we bijna een MAAND verder, heb ik al 10x met de klantenservice gebeld, al 20x via de chat met ze gepraat maar NIEMAND kan ons helpen. We horen alleen maar ‘de technische dienst is er mee bezig, ze laten je iets weten wanneer het gelukt is’. Uiteraard hoor ik niets.

Vandaag dacht ik nog maar weer eens een poging te wagen en belde ik de storingsdienst (klantenservice is op zondag dicht). Zegt de man doodleuk aan de telefoon dat onze case op ‘opgelost’ staat en dat de pauzeknop van het abonnement bij mij weer ongezet kan worden naar ‘uit’ en dan moet het werken. Dus ik was uiteraard verbaasd en geïrriteerd dat het opgelost zou zijn en dat niemand mij iets liet weten. DE man aan de telefoon zou het allemaal goed gezet hebben nu en ik moest alleen m'n telefoon opnieuw opstarten. Als data nog niet zou werken moet ik morgen weer met de klantenservice bellen. Dus ik dat doen en je raadt het al; internet werkt nog steeds niet… 

Ik ben er zo klaar mee, het is toch te bizar voor woorden dat ik al een maand geen internet heb. Niemand lijkt enig idee te hebben wat er aan de hand is en niemand kan mij helpen.  Dit gedoe kost mij zoveel energie en frustratie. Dus heeft iemand enig idee hoe je in contact komt met de technische dienst? Dat zijn mijn laatste pogingen, als dit niet snel is opgelost dan laat ik mijn contract ontbinden op grond van wanprestatie. Aan iedereen wie ik dit verhaal vertel moet gewoon lachen hoe bizar het is dat een bedrijf als Vodafone het niet voor elkaar krijgt om dit te fixen. 

 

Een zeer geïrriteerde klant.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Het zal nu verder opgepakt worden door de technische dienst @Stijn123.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Stijn123 

 

Welkom op de community! Jeetje wat een ervaring! Helaas is het niet mogelijk om in contact te komen met de technische dienst. Wij kunnen wel dingen doorspelen naar hun en zij weer terug. 
Ik kijk graag met je mee naar het abonnement en de data. Je geeft aan dat het niet werkt. Wat werkt er precies niet? Kun je geen gebruik maken van data? Zie je de groepsbundel niet? 
Ik hoor graag van je. 

Je mag mij dan een privébericht sturen met de volgende gegevens: naam, adres, postcode, mobiele nummer, geboorte datum, laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer en natuurlijk wat er precies speelt. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb geprobeerd om de pauzeknop uit te zetten. Daarnaast heb ik de nummers losgekoppeld van elkaar en weer opnieuw gekoppeld. Beide heeft helaas niet mogen helpen. Ik heb het onderzoek aangevuld. Mijn excuses voor het ongemak @Stijn123!

Stijn123
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Super, dus na een maand zijn we nog geen steek verder. Wat nu? 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Het zal nu verder opgepakt worden door de technische dienst @Stijn123.

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

De oplossing wordt persoonlijk aan jou teruggekoppeld @Stijn123. Daarom topic nu gesloten. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic