Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,260Oplossingen
  • 1,698Discussies
  • 77.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Wat te doen bij niet gewenste telefoon gesprekken uit Londen Alleen-lezen Opgelost

Ik word nu al geruime tijd regelmatig gebeld door telefoonnummers uit Londen, wanneer ik ze wegdruk word ik gelijk weer teruggebeld. Na blokkeren van het nummer volgt het volgende nummer. Vodafone Ned...

TOBi Alleen-lezen Opgelost

Hoe zet je tobi aan

Mobiel Internet Alleen-lezen Opgelost

Is er al bekend wanneer de Internet storing over is? Zit alweer de hele nacht zonder Internet op de telefoon

Doggieme door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Aankoop bij derden opzeggen Alleen-lezen Opgelost

Ik wil graag de kosten van 9.99 van aankoop bij derden opzeggen. Maar ik weet waar dit abbonement loopt. Hoe kan ik zit dan opzeggen?

MAAM door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Hoe kom ik aan de pakbon? Alleen-lezen Opgelost

Bij dynalogic zijn ze mijn telefoon kwijt geraakt en nu vragen ze om een aankoopbon nu heb ik wel het contract gevonden maar daar staat het imei nummer niet op. Hoe kom ik aan de pakbon?

Vogel door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

F&f korting Alleen-lezen Opgelost

Hoi kan via f&f weer verlengen voor evt jaar icm ziggo.Nu krijgen vrienden van mij telefonisch bericht dat ze een nog betere korting kunnen krijgen.wil hier dan ook gebruik van maken.Afdeling heeft ap...

Gène door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Phishing mail Alleen-lezen Opgelost

Zojuist mail ontvangen wat lijkt op Vodafone om €47,12 te betalen binnen 9 dagen. En als bijlage een zip bestand. Trap er niet in.

Steven369 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Opgelost - Storing My Vodafone Alleen-lezen Opgelost

Op dit moment ervaren we een storing met de My Vodafone (app en website) omgeving, waardoor My Vodafone tijdelijk niet beschikbaar is. Dit betekent dat je gedurende deze tijd niet kunt inloggen en gee...

Vodafone Info door Community Developer
  • 316 Topics
  • 27 Oplossingen
  • 218 Likes

Storing My Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Op dit moment ervaren we een storing met de My Vodafone (app en website) omgeving, waardoor My Vodafone tijdelijk niet beschikbaar is. Dit betekent dat je gedurende deze tijd niet kunt inloggen en gee...

Steven door Oud Community Moderator
  • 11416 Topics
  • 1742 Oplossingen
  • 2205 Likes

Energieboy heeft een bericht gerapporteerd Alleen-lezen Onopgelost

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Klacht heeft z'n nummer in het bericht staan incl. contract nummer TopicGeplaatst door: brord konings

Energieboy door Super Expert
  • 10750 Topics
  • 3330 Oplossingen
  • 2611 Likes

Afschrijving abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Hallo!Altijd werd het geld voor mijn abonnement afgeschreven rond de 28e van de maand, nu is in januari het geld al de 22e afgeschreven van mijn rekening.Nu is mijn vraag blijft dit zo? Aangezien ik d...

Wendie70 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Rekeningen zijn erg hoog Alleen-lezen Onopgelost

goede morgen medewerkers van vodafone. zouden jullie kunnen kijken hoe mijn rekening van afgelopen maand zoo hoog kan zijn .mn gegevens ; valery jereskes ik hoor heel graag van van u

valery door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nieuwe simkaart halen Alleen-lezen Opgelost

Kan ik ook via het forum of via een MyVodafone/chat/mail een nieuwe SIM-kaart aanvragen voor mijn abonnement?Mijn oude simkaart past niet in mijn nieuwe telefoon.

Maik84 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

25% Korting op accessoires voucher Alleen-lezen Onopgelost

Bij mijn nieuw gekochte iphone (via Vodafone) heb ik een kortingsvoucher ontvangen waarmee ik 25% korting kan krijgen bij Vodafone winkels en ook op de site accessoire.vodafone.nlMaar..... als ik naar...

Petterik door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Waarom zie ik na 2 maanden nog steeds niets in MyVodafone? Alleen-lezen Onopgelost

Sinds eind november ben ik overgestapt naar RedTogether. Ook direct mijn twee abo's voor de kids toegevoegd. Sindsdien kan ik helemaal niets meer met MyVodafone. Online krijg ik een ambulance op het s...

rvosprive door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Afschrijving Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Waarom is er in de maand januari 2019 om precies te zijn €106,80 van mijn rekening afgeschreven? Mijn abonnement kosten zijn €52,61. Het overige bedrag kan ik nergens terug vinden waarom dat van...

Sarissa door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Puk code Alleen-lezen Opgelost

Hoe kom ik achter wat mijn puk code is...mijn kaart is nu geblokkeerd...

Melda door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

emailadres veranderen in My Vodafone Alleen-lezen Opgelost

ik heb mij ooit aangemeld bij de vodafone app maar weet de gegevens niet meer, kan ook niet het wachtwoord resetten aangezien ik een nieuw emailadres heb

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen