Dit is een vervolg op de topic van 15 dagen geleden. Deze is gesloten maar het probleem is niet opgelost.
Hierbij het laatste overzicht.
Beste antwoord door Kees 0162
Hoi Steven,
Het probleem is opgelost. Misschien dat anderen hier ook wat aan hebben. In het kort wat ik heb gedaan om het probleem op te lossen. Allereerst diverse malen via de website van Vodafone geprobeerd te opwaarderen op al de mogelijke manieren maar telkens de melding dat het nummer niet geschikt is om op te waarderen. een aantal keren gebeld met het service nr. 1200 van Vodafone, men is zeer vriendelijk en men heeft diverse pogingen gedaan om het op te lossen maar zonder resultaat. Ik heb via de de Email om een oplossing gevraagd maar tot op heden geen antwoord gekregen. Wat wel de oplossing was is dat ik gewoon naar de Vodafone winkel in Oosterhout ben gegaan, het probleem uitgelegd men is aan de slag gegaan en tot mijn verbazing was het probleem binnen 15 min. opgelost hoe weet ik niet maar wel opgelost. Alle lof en waardering voor deze Vodafone vestiging. Schijnbaar is men daar toch wat kundiger dan bij Vodafone zelf. Mijn advies is dan ook ga meteen naar een Vodafone winkel. Nogmaals bedankt voor je inzet Steven. Groet, Kees
Tot zover was het opgelost maar ik kan nog steeds niet online opwaarderen, nog steeds de melding dat het nummer niet geschikt is om op te waarderen. Daarna nog contact gehad met Vodafone Men liet weten dat het de aandacht had. Na een paar dagen weer per e-mail naar info gevraagd maar dit is al de tweede keer dat Vodafone niet heeft gereageerd op een e-mail. Men doet het liever per telefoon zodat je niets hebt om op terug te vallen. Hier word ik toch wel moedeloos van dit is geen service van Vodafone. Terugsturen is geen optie want dan ben ik het beltegoed kwijt. Wie heeft enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Groet, Kees