Hallo allemaal,
Hebben jullie ook zo'n slechte ervaring met de klantenservice? Heeft iemand enig idee hoe je met de technische dienst in contact kan komen? Ik ben helemaal klaar met Vodafone!
Op 28 november zou bij ons Red Together van start gaan maar er waren toen een aantal orders vastgelopen en niemand kon iets doen. Onze data werkte niet. We moesten dus rustig wachten tot deze vanzelf door zouden lopen. Naja, kan gebeuren dus wij wachten. Inmiddels zijn we bijna een MAAND verder, heb ik al 10x met de klantenservice gebeld, al 20x via de chat met ze gepraat maar NIEMAND kan ons helpen. We horen alleen maar ‘de technische dienst is er mee bezig, ze laten je iets weten wanneer het gelukt is’. Uiteraard hoor ik niets.
Vandaag dacht ik nog maar weer eens een poging te wagen en belde ik de storingsdienst (klantenservice is op zondag dicht). Zegt de man doodleuk aan de telefoon dat onze case op ‘opgelost’ staat en dat de pauzeknop van het abonnement bij mij weer ongezet kan worden naar ‘uit’ en dan moet het werken. Dus ik was uiteraard verbaasd en geïrriteerd dat het opgelost zou zijn en dat niemand mij iets liet weten. DE man aan de telefoon zou het allemaal goed gezet hebben nu en ik moest alleen m'n telefoon opnieuw opstarten. Als data nog niet zou werken moet ik morgen weer met de klantenservice bellen. Dus ik dat doen en je raadt het al; internet werkt nog steeds niet…
Ik ben er zo klaar mee, het is toch te bizar voor woorden dat ik al een maand geen internet heb. Niemand lijkt enig idee te hebben wat er aan de hand is en niemand kan mij helpen. Dit gedoe kost mij zoveel energie en frustratie. Dus heeft iemand enig idee hoe je in contact komt met de technische dienst? Dat zijn mijn laatste pogingen, als dit niet snel is opgelost dan laat ik mijn contract ontbinden op grond van wanprestatie. Aan iedereen wie ik dit verhaal vertel moet gewoon lachen hoe bizar het is dat een bedrijf als Vodafone het niet voor elkaar krijgt om dit te fixen.
Een zeer geïrriteerde klant.