Ik kan het hele proces van
eouwehand 1 op 1 overnemen. Momenteel ben ik ook nog steeds bezig om 3 Red Extra abonnementen onder het Red abonnement te krijgen. Ik heb al een klacht ingediend bij Vodafone om de gemaakte data kosten gerestitueerd te krijgen.
KLACHT: "Mijn bestelling was om 4 bestaande Red abonnementen (in combinatie met Ziggo) om te zetten naar een Red Together abonnement. Dus 1 Red Together met 3 Red Together extra abonnementen. Tijdens het verwerken van die aanvraag via de telefoon werd de verbinding verbroken. Daarna teruggebeld maar kreeg natuurlijk iemand anders aan de lijn die wat heeft nagekeken en zag dat de wijziging wel in werking was gezet.
Toen bleek dat ik weliswaar al 80 GB datategoed had gekregen, maar de andere drie nummers hadden helemaal geen datategoed meer. Daardoor maakten zij opeens kosten omdat alle data buiten de bundel viel. Weer teruggebeld en toen bleek ineens dat er ook 3 contractoverdracht formulieren ingevuld moesten worden. Daar was eerder nog met geen woord over gerept. Dat schijnt vervolgens alleen maar via email te kunnen en neemt 5 werkdagen in beslag.
Graag zou ik de data kosten die worden gemaakt totdat de wijziging volledig is doorgevoerd dan ook vergoed willen hebben. Tot op dit moment is dat een bedrag van 12 euro.
De databundel die op dit moment wordt weergegeven (zie bijlage) is door een medewerker toegekend voor een korte overbruggingsperiode omdat hij dacht dat de contractoverdracht snel te regelen was bij een Vodafone winkel. Dat blijkt dan weer niet het geval te zijn.
Dus iedereen verteld iets anders en er komt steeds weer opnieuw een aap uit de mouw.
Graag hoor ik van u hoe ik onterechte onkosten gerestitueerd kan krijgen."
Nu is twee dagen geleden 1 contractoverdracht verwerkt, van de andere 2 zegt Vodafone dat ik de identiteitsbewijzen moet meesturen. Die zaten echter gewoon bij de verstuurd emails. Nu heb ik die emails, na een chat met Vodafone, opnieuw gestuurd. Wordt waarschijnlijk weer 5 werkdagen wachten, zonder zekerheid dat het dan wel goed gaat. Ondertussen ben ik op vakantie.
Op mijn hoofdnummer heb ik 160GB maar ik kan nog geen bundel kan toekennen aan het ene nummer dat wel is overgezet,
Om moe van te worden. Vodafone voldoet totaal niet aan de verwachtingen die worden geschapen bij deze campagne. Jammer genoeg hebben ze een 'machtspositie' omdat het bij het wijzigen van aanbieder ook een grote rompslomp is. Partner Ziggo moet hier ook niet blij mee zijn. Alhoewel die er zelf ook wat van kunnen.