Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,273Oplossingen
  • 1,742Discussies
  • 79.1KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

OV reizen toevoegen in wallet Alleen-lezen Opgelost

Met nieuwe telefoon t.w. Motorola G5 Plus met juiste simkaart van Vodafone een wallet aangemaakt.Hierin diverse klantkaarten toegevoegd.Bij toevoegen in tabblad reizen t.b.v. mij OV kaart gaat het nie...

Onbeperkt bellen naar buitenland, komt dat? Alleen-lezen Onopgelost

Ik wil mijn abonnement verlengen, maar ik moet door omstandigheden veel naar EU landen gaan bellen. Dat is bij RED abbo's beperkt tot 100 min, dan kun je nog een Blox voor 100 min aanzetten, maar het ...

Visual Voicemail voor Iphone Alleen-lezen Onopgelost

Beste klantenservice, Ik was net aan het kijken op jullie forum en zag dat het het laatste bericht over Visual Voicemail uit 2012 dateert. Daarom opnieuw: Een groot gemis voor de apple gebruikers is V...

MIjn pre-paid telefoon in My Vodafone zetten Alleen-lezen Opgelost

Ik wilde mijn pre-paid nummer in mijn Vodafone zetten, maar dat lukt niet. Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen?

Misleidende app Alleen-lezen Onopgelost

Stel je sluit bij Vodafone een nieuw abonnement af. Als dank krijg je van Vodafone, tot de ingang van je nieuwe abonnement, tijdelijk onbeperkt data, bellen en sms'en in NL en EU. Dit is terug te zien...

Wisselende factuur Alleen-lezen Onopgelost

Dag, Mijn abonnementskosten schommelen iedere maand met een paar euro (soms zelf 9 euro per maand verschil), terwijl mijn verbruik altijd binnen de bundel ligt en ik geen extra kosten heb gemaakt. Tev...

Veilige modus Samsung A5 2017 Alleen-lezen Onopgelost

Na update geraakt mijn Samsung A5 niet meer uit de veilige modus

laatste kosten zijn 0,00 Alleen-lezen Onopgelost

ik krijg iedere dag een aantal smsjes van Vodafone waarin staat ''de kosten van je laatste transactie zijn 0,00 euro''ik ben er achter gekomen dat er iedere keer 0,001 cent vanaf gaat want na 10 smsje...

Opzeggen abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Beste, In een moment van verstandsverbijstering ben ik overgestapt naar Ziggo, zoals verwacht ging alles mis. Tevens heb ik mij aangemeld bij Vodafone als aanvullende service op Ziggo. Ik ben per dire...

Angsthaas Alleen-lezen Onopgelost

Half december kwam ik erachter dat ik op mijn huisadres af en toe een lage downloadsnelheid had van1,6 MBits. De uploadsnelheid was wel altijd ok. Vraag gesteld aan VF en een case laten openen. Half j...

Herinneringsbericht voicemail uitzetten Alleen-lezen Onopgelost

Ik luister niet vaak mijn voicemail af, zeker niet van bekende bellers, omdat ik ze meestal direct terugbel. Om die reden krijg ik bijna dagelijks een herinneringsbericht van Vodafone: "u heeft x onbe...

Levering IPhone 6 Alleen-lezen Onopgelost

Wanneer is de iPhone 6 weer leverbaar door Vodafone?

Toestel nu 2x gerepareerd aan zelfde euvel en nog steeds kapot Alleen-lezen Onopgelost

Mijn iPhone 5S is de afgelopen paar weken 2 x ter reparatie aangeboden.Na de eerste keer trad het euvel vrijwel direct weer op, en nu 2 dagen na het terug ontvangen van het toestel is het weer mis.......

Tourist with sim Alleen-lezen Onopgelost

My credit ran out on a vodafone sim I purchased in amsterdam. I attempted to top up the sim but have not been able to because apparently my card has been used under another name (my girlfriend). This ...

Wallet Nokia 5 Alleen-lezen Opgelost

Op mijn Nokia 5 probeer ik mijn OV-chipkaart in de Vodafone Wallet te zetten, maar volgens de app kan dit niet omdat ik een telefoon zonder NFC heb. Echter heeft de Nokia 5 wel NFC en heb ik dit ook a...

Aansluitkosten verlenging zonder sim-kaart Alleen-lezen Opgelost

Beste Vodafone,Ik kan volgens een attent bericht van jullie mijn abonnement verlengen. Ik wil hetzelfde abonnement continueren, zonder nieuwe sim-kaart. Vervolgens krijg ik te zien dat mij dit 25 euro...

Heb 3 abonnementen en wil een 4e abonnement aanschaffen Alleen-lezen Opgelost

Wil een nieuw abonnement aanschaffen voor m'n dochter, als Ziggo klant kun je allerlei extra's ontvangen, zoals dubbele mb's, echter als klant met 3 mobiele abonnementen krijg je niets extra's, kan hi...

Foutmelding bestelling RED abonnement Alleen-lezen Opgelost

Ik heb meerdere keren (22 december 2017 en vandaag 07-01-2018) via internet geprobeerd een Red abonnement af te sluiten, maar bij de laatste stap om de bestelling af te ronden verschijnt er een foutme...

Lenovo P2 uit Engeland + Vodafone Netwerk ... gaat dat samen? Alleen-lezen Opgelost

Goedendag,Ben nieuw hier op het forum en heb gelijk een "technische"vraag voor jullie.Heb gisteren een Red Essential 2 Jr abonnement afgesloten en denk er nu aan, om een Lenovo P2 64GB uit Engeland te...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
Hoe lang gaat jouw mobiel mee?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen