Hoi
grayfoxhound Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Jeetje zeg, dat is vervelend. Kom je in een winkel en dan kunnen ze je niet helpen.
Ik weet natuurlijk niet hoe het in een winkel werkt maar het klinkt mij een beetje vreemd in de oren. Je zou toch denken dat iedereen je daar mee helpen kan. Maar goed, het kan natuurlijk zijn dat er iemand speciaal daar voor aangesteld is om te doen?!
Ik ga er vanuit dat jullie allemaal al Vodafone klant zijn?
Dan heb ik hier informatie gevonden op de
website van Vodafone:
Je kunt Red Together alleen activeren als de Red Together en Red Together Extra abonnementen onder één contract of klantnummer vallen. Dat betekent dat je mogelijk een contract moet overdragen. Zie
hier hoe dat werkt. We raden je aan om daarna contact op te nemen met de klantenservice. Zij helpen je met het omzetten van de contracten naar een Red Together en Red Together Extra. Dit betekent dat de eventueel aanwezige Ziggo korting op één van de abonnementen komt te vervallen. Wel in ruil voor heel veel data.
Klantenservice: 0800 - 020 00 56
Openingstijden: Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur.
Za 09.00 - 18.00 uur
Wil het niet lukken, neem dan contact op met de
klantenservice van Vodafone via een privé bericht te sturen naar
Facebook of
Twitter. Daar zitten ook mensen die voor je kunnen kijken en je eventueel verder kunnen helpen. Maar met bovenstaande nummer moet het ook gewoon kunnen.
Succes en laat nog even weten of het is gelukt.