Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,273Oplossingen
  • 1,744Discussies
  • 81.4KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Mgage Alleen-lezen Opgelost

Vandaag tot de ontdekking gekomen dat er zomaar geld via Vodafone geïnd wordt van mijn rekening door Mgage. Totaal Eur 50.Wordt het niet eens tijd dat dit niet meer kan? Lees overal dat dit vaak gebeu...

Bug gevonden op S9? Alleen-lezen Opgelost

Hai,Ik heb denk ik een bug gevonden op m'n Samsung Galaxy S9 waarbij als ik naar de app lijst ga waar je de apps kan sluiten enzo, als ik erop klik dan zie ik een app dubbel. Dus stel dat ik alleen de...

Energieboy heeft een bericht gerapporteerd Alleen-lezen Onopgelost

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Jongens, adres staat nog steeds in dit bericht Heb ik vrijdag of het weekend ook al doorgegeven. Willen jullie dit verwijderen aub.TopicG...

Verkeerde orde Alleen-lezen Opgelost

Goeie dag, ik heb perongeluk een verkeerde orde gedaan ik heb een abbolement bij jullie afgesloten maar nu is mijn vraag per wanneer gaat deze in want mijn huidige abbolement beëindigd per 19-6-2019 b...

simlockvrij maken Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een oud Samsung mobieltje waar vroeger een abonnement van Vodaphone bij zat. Ik weet geen nummer meer en de oude simkaart heb ik ook niet meer.In het toestel zit een sticker met een IMEI: numme...

Energieboy heeft een bericht gerapporteerd Alleen-lezen Onopgelost

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Klant heeft z'n adres gegevens geplaatst.Willen jullie deze verwijderen, bedankt TopicGeplaatst door: Coupman45

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen