rkars

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Red Super - Multisim + werking orderstatus/nummerbehoud

Ik heb begin van de maand een nieuw abonnement afgesloten, Red Super, met nummerbehoud en toestel.

Nu kreeg ik vandaag een pakketje van VF, met daarin het verwachtte toestel en de simkaart. Echter er zat maar 1 simkaart in, terwijl op de website vermeld wordt dat bij de Super variant, multisim erbij in zit... (zie: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/red-super.shtml)
Nu kan dat ook beteken dat er bij dit abo gratis een multisim aangevraagd kan worden en dit niet standaard geleverd wordt dus, maar mijn verwachtig was dus dat ik 2 simkaarten aan zou treffen...

Kortom, hoe zit dat precies/ Krijg je bij een Red Super automatisch een extra sim, of is dat iets wat je kosteloos aan kan vragen?

Verder, waarom werkt de online orderstatus zo belabberd? Sinds ik de bestelling geplaatst heb krijg ik bij de online orderstatus enkel:
Er is iets mis gegaan:Id Ongeldige Bestel Geen resultaten gevonden

Dit terwijl ik mijn bestelling inmiddels al wel binnen heb gehad op dat bestelnummer... Hetzelfde geld voor nummerbehoud. Vrijdag kreeg ik een email dat dit aan was gevraagd, met een link naar de statuspagina hiervoor.Maar als ik dan inlog krijg ik doodleuk:

Nummerbehoud


Deze functionaliteit is tijdelijk niet beschikbaar.
Onze excuses voor het ongemak.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Netwerk-info

Gedreven Meedenker
  • 24294Posts
  • 12103Oplossingen
  • 5Likes
Hallo @rkars ,
Dank voor je verlenging. Met een multisim gaat het als volgt:
- Je doet een bestelling
- Deze wordt uitgeleverd
- Dan maken we de order aan voor de multisim (gaat automatisch)
- Deze wordt naar je toe gestuurd

Tussen de aflevering van je toestel en de afl;evering van de multisim kan 2 weken zitten. Helaas is het niet mogelijk om het anders in te regelen. Sorry voor de verwarring.

Groetjes, Per

Bekijk in context

2 Reacties 2
rkars
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Niemand die weet of je gelijk al een dubbele simkaart ontvangt?
Netwerk-info

Gedreven Meedenker
  • 24294Posts
  • 12103Oplossingen
  • 5Likes
Hallo @rkars ,
Dank voor je verlenging. Met een multisim gaat het als volgt:
- Je doet een bestelling
- Deze wordt uitgeleverd
- Dan maken we de order aan voor de multisim (gaat automatisch)
- Deze wordt naar je toe gestuurd

Tussen de aflevering van je toestel en de afl;evering van de multisim kan 2 weken zitten. Helaas is het niet mogelijk om het anders in te regelen. Sorry voor de verwarring.

Groetjes, Per
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic