Mkie

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

s5 besteld, Alleen afleveringsbewijs, isdit voldoende voor de gratis tab 3 lite?

Goedendag,

Ik heb mijn s5 ontvangen en daarbij zat een afleveringsbewijs, retourformulier en brief over de SIM.

Min vraag is of het Afleveringsbewijs volstaat als pakbon voor de Gratis tab 3 lite actie.

Mvg,

Mike Bongers
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Het afleverbewijs is voldoende 😉
Alvast veel plezier met je Tab3 Lite! Laat je nog even weten hoe hij bevalt?

Bekijk in context

5 Reacties 5
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @Mkie Bedankt voor je verlenging. Samsung wil het Imeinummer hebben en een bewijs dat het toestel via ons is aangeschaft. De pakbon cq afleveveringsbewijs, volstaat dus.
Veel plezier met je nieuwe telefoon:D

Groeten, Per
jennifer03

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
In mijn pakket zaten enkel de volgende brieven: afleverbewijs, retourformulier (met vodafone logo erop), en een brief met levering simkaart informatie. op alle 3 de brieven staat naar wie de mobiel is gestuurd. is dit genoeg? Ik weet niet hoe de pakbon eruit zou moeten zien.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Het afleverbewijs is voldoende 😉
Alvast veel plezier met je Tab3 Lite! Laat je nog even weten hoe hij bevalt?
Danno189

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Goede avond,


Ik heb nu al meer dan een maand mijn Samsung S5, en heb meteen de 1e dag nog, de papieren ingevuld en opgestuurd voor de gratis Tab. Wanneer hoor ik deze te ontvangen? Heb ook geen bevestiging gehad van of de papieren geariveerd zijn, en of de opdracht verwerkt is.
Ik hoor graag mee van hoe of wat, want alles over die Tab is erg vaag en onduidelijk.


Groetjes Danny
Netwerk-info

Gedreven Meedenker
  • 24294Posts
  • 12103Oplossingen
  • 5Likes
Hallo @Danno189
Zoals je weet is het een actie van Samsung, je registreert je via hun pagina, zij zorgen dan ook voor de afhandeling. Als je van hen niets hoort dan wil je adviseren om met hen contact erover op te nemen.;)

Groeten, Per
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic