Ik heb begin van de maand een nieuw abonnement afgesloten, Red Super, met nummerbehoud en toestel.
Nu kreeg ik vandaag een pakketje van VF, met daarin het verwachtte toestel en de simkaart. Echter er zat maar 1 simkaart in, terwijl op de website vermeld wordt dat bij de Super variant, multisim erbij in zit... (zie:
https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/red-super.shtml)Nu kan dat ook beteken dat er bij dit abo gratis een multisim aangevraagd kan worden en dit niet standaard geleverd wordt dus, maar mijn verwachtig was dus dat ik 2 simkaarten aan zou treffen...
Kortom, hoe zit dat precies/ Krijg je bij een Red Super automatisch een extra sim, of is dat iets wat je kosteloos aan kan vragen?
Verder, waarom werkt de online orderstatus zo belabberd? Sinds ik de bestelling geplaatst heb krijg ik bij de online orderstatus enkel:
Er is iets mis gegaan:Id Ongeldige Bestel Geen resultaten gevonden
Dit terwijl ik mijn bestelling inmiddels al wel binnen heb gehad op dat bestelnummer... Hetzelfde geld voor nummerbehoud. Vrijdag kreeg ik een email dat dit aan was gevraagd, met een link naar de statuspagina hiervoor.Maar als ik dan inlog krijg ik doodleuk:
Nummerbehoud
Deze functionaliteit is tijdelijk niet beschikbaar.
Onze excuses voor het ongemak.