@SamsungExpert ik snap dat het lang duurt om updates te herstellen. Het gaat hier helemaal niet alleen om de update.
Er zijn natuurijk een aantal factoren hier vsn toepassing zoals, de update, het mobiel netwerk, de service van Vodafone maar ook de NIET klantvriendelijke service van de mensen in de Vodafone-winkel... dat maakt het wachten op een nette oplossing en antwoord van Vodafone of de update van Google zoals ook al gezegd werd, niet prettiger op.
@Marc-Het is namelijk zo, ik betaal voor een netwerk en een deugelijk toestel. Als er geen reparatie mogelijk is bij Dynafix, is Vodafone wettelijk gezien verplicht een andere nette oplossing te bieden. Het is niet alleen de telefoon, maar ook het netwerk dat ik hier in ontvang. In beide opzichten kan Vodafone haar contract niet nakomen. Als 1 van de beide problemen waarvoor ik, maar ook Vodafone een handtekening hebben gezet netjes opgelost word is het probleem en de hinder die ik eraan ondervind meer dragelijk.
Maar een toestel dat nauwlijks tot niet werkt, maar ook een netwerk waarmee ik erom moet denken waar ik ga staan in mijn woonplaats voordat ik zorgeloos kan bellen, met daar als klap op de vuurpijl bovenop de zeer klantonvriendelijk gedrag van het Vodafone personeel in de winkel maakt het hele gebeuren niet leuker. Maar owee als je een automatische incasso stopzet. Dat mag niet want je moet wel betalen voor de services van Vodafone... welke services!?