claudjuh106

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

abbonement werkt niet

Hallo ik heb gisteren rond 13.00 uur contact gehad met jullie mijn abbonement was beëindigd maar dat was een fout van jullie systeem nu zou mijn abbonement weer geactiveerd worden en terug gehaald worden maar ik kan nog steeds niks en bij my vodafone kan ik mijn abbonement nog steeds niet terug vinden, hij bestaat momenteel nog niet mvg
6 Reacties 6
Anonymous
Niet van toepassing
Hey

Hiervoor moet je bij de klantenservice zijn. Vanuit hier kunnen wij niet in de systemen. Het forum is bedoelt voor tips and tricks door en voor forumleden. Je zou het via de tel, chat of Facebook kunnen proberen. Mijn collega's op deze afdelingen kunnen wel in de systemen en kunnen je hiermee verder helpen.
Ik hoop voor je dat het snel wordt opgelost!
claudjuh106
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dankje wel ja heb ook al via Facebook geprobeerd al de hele dag maar krijg niks terug en chat werkt al een week niet en via de telefoon wordt de verbinding continue verbroken omdat het te druk is erg jammer na 6 jaar klant te zijn op deze manieren raken ze velen klanten kwijt mvg
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo,

Dus als ik het goed begrijp, dan gaat Vodafone zomaar onaangekondigd abonnementen be-eindigen.
Zonder opgave van reden. Onaangekondigd. En out-of-the-blue. Als een donderslag bij heldere hemel.

Vreemd. Bijzonder vreemd.

Als het mij zou overkomen. Dan ging ik vandaag nog naar een andere telecom-provider.
Misschien kan jij hetzelfde doen, nu je verlost bent van je Vodafone abonnement.

Ik vind het een vreemd verhaal. Bijzonder vreemd.

Succes!

Netwerker
claudjuh106
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja vreemd hè ze zijn er nu mee bezig via de technische dienst was een systeem fout maar ben al 2 dagen aan het wachten en Door hun kan ik nergens anders nu afsluiten want sta gemeld daardoor. Maar ik ga nu met vakantie als het nog niet opgelost is ga ik er echt verder mee
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hopelijk is het probleem inderdaad zo snel mogelijk voor je opgelost !

Alvast en fijne vakantie toegewenst.
Anonymous
Niet van toepassing
Helaas is het nu dan afwachten 😞
In ieder geval een fijne vakantie!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic