AstridS

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Problemen met beantwoorden / doorsturen e-mail op BB Z10

Ik kan prima e-mails ontvangen, ook kan ik ze sturen. Alleen beantwoorden en/of doorsturen lukt niet. Heeft er iemand enig idee waar dit aan kan liggen?? Ik heb een kpnplanet e-mailaccount. Alvast hartstikke bedankt voor jullie hulp!!!
5 Reacties 5
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hoi AstridS,

Dat zoek ik graag voor je uit. Je geeft aan dat je e-mails niet kunt doorsturen of beantwoorden. Bedoel je dat je deze opties niet kunt vinden in het toestel, of bedoel je dat het gewoon niet werkt?
AstridS
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee, dat het gewoon niet werkt. En net lukte het ook niet om een e-mail te versturen. Ik zag de melding "protocollaag kan een bericht niet verzenden. Account: Kpnplanet - Map: OUTBOX"
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hoi AstridS,

Op welke manier heb je het e-mail adres toegevoegd? Zou je de instellingen even kunnen controleren aan de hand van de stappen op deze pagina: http://voda.fo/ne/n6fhc
AstridS
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het is inmiddels opgelost. Heb andere instellingen voor uitgaande e-mail ontvangen via de chat. In ieder geval bedankt voor je hulp!
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Helemaal top Astrid 🙂

Mocht je nog vragen hebben, neem dan gerust contact op. Voor nu in elk geval een fijne avond!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic