jupijuud

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Probleem met email instellen op blackberry curve 9300

Hallo,
 
Ik heb een probleem met het instellen van een email account op mijn blackberry.
Sinds een tijdje heb ik OS6 op mijn toestel.
 
Wat ik probeer is het volgende:
 
Installatie --> email account --> internet email account --> dan kom ik op de pagina 'bestaande gebruikers' en word mij om een gebruikersnaam en wachtwoord gevraagd.
 
Ik snap niet wat voor gebruikersnaam en wachtwoord dit zijn. Heb alles wat ik kan bedenken geprobeerd, maar niks lukt. Als ik op 'wachtwoord vergeten klik', krijg ik het wachtwoord toegestuurd, maar ik weet nog steeds mijn gebruikersnaam niet.
 
Ik heb een hele tijd een internet email account (van planet) goed werkend op mijn telefoon gehad, maar omdat er plotseling emails verdwenen, heb ik het account op mijn blackberry verwijderd. Tussentijds kwam de OS6 update, en sindsdien lukt het me niet meer om het email account weer in te stellen.
 
Wie o wie kan mij helpen?
3 Reacties 3
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Heb je het al eens gewoon via http://www.mobileemail.vodafone.nl/ geprobeerd?
 
Via die site kan je emailadressen koppelen aan je Blackberry en in een later stadium ook beheren, zoals verwijderen, toevoegen, aanpassen etcetera.
 
Ik hoop dat het helpt, succes.
jupijuud
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo,
 
Bedankt voor je snelle reactie!
Ik heb al geprobeerd via die site in te loggen, maar dat lukt niet.(weet mijn gebruikersnaam niet...)
Een nieuw account aanmaken lukt ook niet.
 
Gr..
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
jupijuud schreef:
Hallo,
 
Bedankt voor je snelle reactie!
Ik heb al geprobeerd via die site in te loggen, maar dat lukt niet.(weet mijn gebruikersnaam niet...)
Een nieuw account aanmaken lukt ook niet.
 
Gr..
Dan blijft er momenteel geen andere optie over dan een telefoontje naar de Helpdesk te plegen, zij kunnen je dan verder helpen met je probleem.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic