Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,287Oplossingen
  • 1,745Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

nokia E5 Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een nokia E5, met vodafone abonnement, incl internet.Weet alleen niet hoe ik de instellingen voor internet erop krijg, mijn telefoon staat niet in de lijst en als ik de instellingen per sms kri...

Blackberry ping Alleen-lezen Onopgelost

Hallo forum-mensen, ik ben in het bezig van een Blackberry curve 8520(zwart)ik heb deze twee weken op een woensdag gekocht.ik woon in de achterhoek en ben afgelopen donderdag tot zaterdag naar amsterd...

Mobiel internet etc. Alleen-lezen Opgelost

Halloo,Ik heb 2 dingetjes, Ik heb een Samsung Galaxy S2.Weet iemand waar ik internet volledig uit kan zetten, zodat mijn telefoon nergens verbinding mee maakt als ik in het buitenland zit.Aangezien ik...

Internet in buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Volgende week vertrek ik voor 10 dagen naar het buitenland (Italië), nu wil ik mijn Samsung Galaxy S(Bel+SMS+Web200) meenemen en wandelroutes etc. maken via google maps. Is het dan voldoende qua datal...

internet op reis Alleen-lezen Onopgelost

Als ik internet op reis via SMS probeer aan te zetten krijg ik de melding: "Wij kunnen uw verzoek niet uitvoeren omdat u eerst Web 1 GB moet afzeggen". Wat is Web 1 GB? Hoe kan ik het uitzetten? Heb g...

Even voorstellen...het moderators team! Alleen-lezen Onopgelost

Hallo iedereen, Ik ben Marc en zal er samen met de andere moderators voor zorgen dat het Vodafone Forum voor iedereen te gebruiken is als handig hulpmiddel om elkaar te helpen bij het oplossen van tec...

Marc door Oud Community Moderator

Feedback over nieuwe forum structuur Alleen-lezen Onopgelost

Als je het forum al vaker hebt bezocht, zal het niet aan je voorbij zijn gegaan dat we een paar wijzigingen hebben doorgevoerd. Laat ons weten wat je ervan vindt, door op deze post te reageren. We zij...

Prijs per extra MB Alleen-lezen Onopgelost

I wonder whether the extra money I pay for each MB in the last month?HelloI had a question.I went to Vodafone store and a service speed of 14.4 megabytes per second was 2 GB.URL:www.vodafone.nl/... ( ...

Blackberry BLOX (sorry als ik verkeerd forum kies) Alleen-lezen Onopgelost

Oke, ik zit momenteel in het buitenland (Zwitserland om precies te zijn),Maar ik ben 5 juli weer terug in Nederland, als ik dan op 5 juli pas mn beltegoed opwaardeer,En dan de Blackberry Internet BLOX...

Klantenservice Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Tot mijn stomme verbazing gaat de service er eerder op achteruit bij Vodafone, dan dat je er beter van wordt als je dezelfde provider besluit te houden. Ik had een Nokia 96 met voordelig abonnement en...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen