Jessehuiskens

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Probleem met de accu spanning!?

Hallo,
 
Ik heb sinds vandaag een probleem met mijn Samsung galaxy S2.
 
 
Na een tijdje zag ik dat mijn toestel aan het opladen was zonder dat het toestel aan een lader zat.
Ook komt om de 20/30 seconde in beeld te staan dat de accu spanning te hoog is.
 
Ik krijg ook steeds een melding van : Vlingo dat ik een update moet instaleren anders zou ik geen gebruik kunnen maken van mijn internet abbonement.
 
 
Ik heb al een beetje op google rond gekeken wat het probleem zou kunnen zijn en weet dus niet wat het probleem is.
Het kan denk ik niet aan de update naar android 4.0.3 liggen want hier heb ik al 2/3 weken zonder problemen mee gewerkt.
 
ook gaat de telefoon uitzichzelf voice talk & accu weather aan/uit zetten.
Het lijkt of dit vaker gebeurd als het toestel harder moet werken.
( Bijvoorbeeld berichtje snel typen )
 
 
Ik hoop dat iemand antwoord kan geven op mijn vraag.
 
 
Jesse
 
 
 
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
@Jesse,

Als de downgrade werkt, super!
Anders is opsturen toch het beste, deze problemen zijn niet door de providers ontstaan.

Hier mag Samsung/ Google zich over gaan buigen.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Hoi Jesse,

Dit zal een van de problemen zijn van de update.

Linkje van GSM Helpdesk;

http://www.gsmhelpdesk.nl/read.php?id=7053
Jessehuiskens
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Goedemiddag,
 
Ik had deze link of iets wat erop leek al gevonden.
Het was dus niet echt antwoord op mijn vraag.
 
 
Ik ben nu bij de winkel geweest en de man in de winkel raden mij aan om even een downgrade te doen om te kijken of het probleem weg was.
Mijn pc & laptop vinden nu opeens mijn toestel niet meer.
 
Het volgende wat de winkel zei is dat ik hem anders zou moeten opsturen.
 
 
Is dit de beste optie of zijn er nog andere optie's open?
Zit er namelijk niet op te wachten om me toestel 3/5 weken kwijt te zijn..
 
Jesse
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
@Jesse,

Als de downgrade werkt, super!
Anders is opsturen toch het beste, deze problemen zijn niet door de providers ontstaan.

Hier mag Samsung/ Google zich over gaan buigen.
Jessehuiskens
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Het toestel is verstuurd voor reparatie.
 
 
Ik heb nog een laatste vraag.
In de tijd dat het toestel weg is voor reparatie maak ik gebruik van een blackberry 8520 die ik nog had liggen.
Kan ik gebruik maken van mijn oude abbo in deze blackberry?
( gaat om bel+sms+web 375 )
 
Ik had gehoord dat dat niet kon, maar hoorde ook dat wel kon maar dat je dan geen e-mail/ping kon gebruiken.
Het gaat mij er namelijk om dat ik nu dus ongeveer een maand me abbo anders niet kan gebruiken.
 
 
Alvast bedankt voor de hulp!
 
Jesse
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
@Jesse,

Stuur me even een Private Message met daarin je mobiele nummer.
Ik zal dan tijdelijk een Blackberry bundel toevoegen.

Je kunt zonder deze bundel geen gebruik maken van de Blackberry diensten.


Jessehuiskens
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dat zou fijn zijn, mijn nummer is : Modedit, zet nooit je mobiele nummer op een publieke plek op internet!!

Zitten hier verder geen kosten aan verbonden?

Het toestel is ondertussen terug van reparatie bij pro assist.

Het toestel is NIET gerepareerd omdat er vochtschade zou zijn.
Ik vind dit niet normaal omdat het toestel voor de update wel gewoon functioneerde.
Dus vind het een mooie smoes om er maar klaar mee te zijn of dat ik er zelf voor kan gaan betalen.

Ik vind het ook apart dat er heel veel mensen last van hadden en gewoon het toestel gerepareerd terug kregen.

Ook contact hierover gehad met Samsung nederland, die vonden het ook raar en zeiden dat ik het toestel op kon sturen voor een '' second opinion ''


Hopelijk kunnen jullie me verdere info geven of me tips geven wat ik nu kan doen.

Mvg,

Jesse
PatrickJa

Gedreven Raadgever
  • 244Posts
  • 14Oplossingen
  • 9Likes
Jessehuiskens schreef:
Dat zou fijn zijn, mijn nummer is : Modedit, zet nooit je mobiele nummer op een publieke plek op internet!!

Zitten hier verder geen kosten aan verbonden?

Het toestel is ondertussen terug van reparatie bij pro assist.

Het toestel is NIET gerepareerd omdat er vochtschade zou zijn.
Ik vind dit niet normaal omdat het toestel voor de update wel gewoon functioneerde.
Dus vind het een mooie smoes om er maar klaar mee te zijn of dat ik er zelf voor kan gaan betalen.

Ik vind het ook apart dat er heel veel mensen last van hadden en gewoon het toestel gerepareerd terug kregen.

Ook contact hierover gehad met Samsung nederland, die vonden het ook raar en zeiden dat ik het toestel op kon sturen voor een '' second opinion ''


Hopelijk kunnen jullie me verdere info geven of me tips geven wat ik nu kan doen.

Mvg,

Jesse
Om heel eerlijk te zijn twijfel ik nu over de vochtschade wat je aangeeft, het reparatie punt geeft dit niet zo snel aan. Als er daadwerkelijk vochtschade is geweest zal het waarschijnlijk zo zijn. Je kan het toestel voor e zekerheid sturen naar Samsung voor een 'second opinion'
Jessehuiskens
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Moet ik zelf contact zoeken met Samsung of regelt de winkel dit?
 
Ik woon zelf in de buurt van Nijmegen en in Nijmegen zit een service point van Samsung, zou ik het toestel hier naar toe kunnen brengen?
Ik heb er meer vertrouwen in dat ik hem zelf breng dan dat ik naar de winkel ga waar ik hem heb gehaald...
 
 
Jesse
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic