BadabingNL

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Vergrendelingscode na updaten van firmware

Ik had me Nokia N900 van een nieuwe firmware voorzien (de Community software update)
 
Firmware:  PR 1.3.1 CSSU T-maemo3.1
Dit ging allemaal vlekkeloos totdat ik zag dat ik geen eigenaar meer ben. Dit is soms wel op te lossen met een applicatie, maar nu staat veel er dubbel op. Waardoor ik niets meer kan.
 
Klinkt allemaal raar misschien, maar om dit op te lossen moet de hele telefoon leeg (firmware en de opslag) Zodat alle rechten en bestanden 'vers' zijn.
 
Op de site van Nokia zeggen ze dat ik geen garantie meer heb, maar heb dit toestel 24-05-2010 gekocht (wel bij een webwinkel) Want volgens mij is 2 jaar garantie normaal in Europa.
 
Wat moet ik doen en bij wie?
 
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
BadabingNL
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Het is opgelost na een blijkbaar kapotte applicatie. Verder geen problemen meer. Bedankt. Nog 1 weekje en dan verleng ik me abbonement wel.

Bekijk in context

5 Reacties 5
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Hi Badabing,

Vervelend om te lezen dat je problemen hebt met je N900.
Als ik je post zo lees, denk ik dat het een beter idee is naar een Nokia Care Center te gaan.

Wat de reden is waarom je geen eigenaar meer bent van je toestel, weet ik niet.

Succes iig!
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Als je naar het Nokia Care Center gaat, neem dan even de aankoopbon mee van de webwinkel. Daarmee kun jij bewijzen dat jij het toestel nog niet 2 jaar geleden gekocht hebt en daarmee recht op garantie hebt.
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Enig resultaat verder@BadabingNL?
BadabingNL
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Het is opgelost na een blijkbaar kapotte applicatie. Verder geen problemen meer. Bedankt. Nog 1 weekje en dan verleng ik me abbonement wel.
PatrickJa

Gedreven Raadgever
  • 244Posts
  • 14Oplossingen
  • 9Likes
Super om te horen dat het probleem is opgelost, ik zal het onderwerp bij deze sluiten 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic