Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,281Oplossingen
  • 1,758Discussies
  • 81.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Wifi nokia C3 Alleen-lezen Onopgelost

Vandaag heb ik deze telefoon gekocht alleen mijn wifi doet het niet. als ik op internet wil gaan komt er te staan: Helaas is deze mobiele portal niet meer te benaderen via wifi. Wat kan ik hier aan do...

Laat je smartPhone langer leven op een batterij! Alleen-lezen Onopgelost

U kent het wel.... U koopt een prachtige nieuwe smartPhone... Hélemaal bling bling en gaat meteen aan het spelen. Joepie! :D...... totdat een paar uur later je telefoon begint te zeuren om stroom. Bah...

Resterend beltegoed Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Als ik op mijn rekening naar het resterende beltegoed van de vorige maand kijk, dan heb ik het gevoel dat dit niet klopt. Ik ben vorige maand (1nov) begonnen met een beltegoed van €40,76 (contr...

4S met verlenging Alleen-lezen Onopgelost

Hey, Ik wil mijn abbo verlengen alleen hoelang duurt het voordat de witte iPhone 4S 16GB is gelevert overal zie ik ongeveer 4 weken maar op de site zie ik 1 - 3 werkdagen. Welke klopt er nou bij abonn...

Actie Iphone4s Alleen-lezen Onopgelost

Beste Allemaal,Ik vroeg mij af of iemand weet tot wanneer de actie op de iphone4s loopt. De actie is dat je 4 maanden korting krijgt op het abonnement.Ik wil dit graag weten aangezien ik een abonnemen...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen