Carlosibilia21

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Probleem met bellen via Vodafone netwerk - bellen via wifi werkt wel.

Hallo, enig tijd kan ik niet meer naar mobiel bellen enof vaste nummers. Alleen via de app kan bellen. Dit werkt erg frustrerend, ik ben toch niet afgesloten? 

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Carlosibilia21 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik weet niet of je bent afgesloten. Dit kan alleen iemand van Vodafone je vertellen. Als je prepaid hebt kan het zijn dat je tegoed op is, of te lang niet gebruikt en dat je nummer is komen te vervallen. Gaat het om een abonnement dan kan het zijn dat een factuur niet is voldaan of om andere redenen. Of dit het geval is kan je zelf controleren in je My Vodafone App. 

Heb je je simkaart ook al in een ander toestel gestopt om te zien of het misschien aan je toestel ligt, of aan je simkaart. Een simpele handeling die misschien al veel informatie kan geven. Lukt het niet, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hoi @Carlosibilia21
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Ontzettend irritant dat je enkel en alleen nog via wifi kunt bellen. Laten we opzoek gaan naar de boosdoener. Jouw bericht roept diverse vragen bij mij op en ik hoop dat je ons dan ook meer informatie kunt geven. 

 

Kun je nog wel gebeld worden?

Wat krijg je te horen als je iemand belt?

Wat voor type abonnement heb je (prepaid of abonnement)?
In geval van prepaid; Wanneer heb je voor het laatst opgewaardeerd?

We zien graag de antwoorden op deze vragen tegemoet. Wil je mij in een privéberichtje ook jouw persoonlijke gegevens toesturen? Dan kan ik namelijk ook direct een blik achter de schermen nemen. Het gaat dan om de volgende gegevens:
Naam contractant:

Adresgegevens:
Mobiel nummer:
Geboortedatum:
E-mailadres:
Laatste 4 cijfers van het IBAN rekeningnummer:

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic