NadineJS

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Telefoon gestolen - nieuwe simkaart bestellen

Radeloos omdat er totaal niet wordt meegedacht om ons probleem op te lossen: telefoon is gestolen en we willen een nieuwe simkaart thuis ontvangen omdat we inmiddels in quarantaine zitten (COVID). Alleen moeten we of naar een winkel (kan niet, quarantaine) of een sms controle ontvangen (kan ook niet, telefoon is gestolen). Als we een abonnement verlengen kan het wel, vandaag nog. Leg dit maar eens uit aan een klant die 25 jaar lang altijd netjes haar rekeningen betaalt.

 

Waarom sturen ze niet gewoon een nieuwe simkaart op, desnoods met legitimatie aan de deur of activatie via My Vodafone? Klantenservice doet, kan en wil niks…

2 Reacties 2
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 11496Posts
  • 3432Oplossingen
  • 3021Likes

Hoi @NadineJS 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dat is balen!

Blokkeer eerst je abonnement in My Vodafone of bel naar 0800-0094 voor een blokkade op je prepaid.


Heb je een abonnement?

Bij diefstal doe je meteen aangifte. Stuur het proces verbaal binnen 10 dagen naar ons op. Dan krijg je gratis een nieuwe sim. Aangezien dit bij jou nu niet lukt kan je wel gewoon een nieuwe simkaart aanvragen via bovenstaande nummer. 


Of prepaid?

Als je gegevens zijn geregistreerd in My Vodafone, krijg je gratis een nieuwe sim.


Een tip

Lees bij 'Reparatie, verlies of diefstal' wat je kunt doen als je toestel schade heeft of kwijt is.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1742Oplossingen
  • 2189Likes

Hoi @NadineJS,
Jeetje, ik kan me voorstellen dat je behoorlijk aan het balen bent! Zeker omdat je verplicht thuis in quarantaine zit en je toestel ook nog eens gestolen is!  Ik leg je graag uit waarom er via verschillende kanalen een verificatie wordt gedaan via SMS etc. Dit doen wij voor de veiligheid van gegevens en om fraude te voorkomen. Bij verlies van een simkaart is het helaas alleen mogelijk om een nieuwe simkaart op te halen via een van onze winkels. Neem hiervoor een geldig ID bewijs mee.  Bij een verlenging/ nieuw abonnement wordt de verificatie aan de deur gedaan door 1 cent te pinnen, controlle ID bewijs etc. Dit is natuurlijk een hele andere situatie. We doen dit niet om onze klanten te plagen maar echt uit voorzorg om fraude te voorkomen. Hopelijk mag je snel weer naar buiten en ben je snel weer bereikbaar!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic