NI20

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Probleem met Samsung Galaxy S22 Ultra

Mijn probleem is als volgt.

 

Met mijn nieuwe Samsung S22 Ultra is er bij uitgaand bellen altijd een probleem met de verstaanbaarheid.

Zij kunnen mij niet goed verstaan (halve zinnen) en het gesprek resulteert er altijd in dat ik teruggebeld moet worden. Pas dan kan ik het gesprek goed voeren. Mijn vorige toestel was een Iphone 11 en nooit klachten met bellen gehad. Na overleg, met de Vodafone helpdesk of ik een test kon doen met de Iphone 11 om te kijken of ik het probleem daar ook had. Test uitgevoerd en geen enkel probleem met de verstaanbaarheid tijdens gesprekken. Het enige verschil tussen beide toestellen apart van Android of IOS is dat mij Iphone 11 geen 5g ondersteund. Om nog een test uit te voeren heb ik mijn S22 Ultra nu bij de telefooninstellingen ook op 4G ingesteld. Voor zover (nog) geen klachten. Zijn er mensen die deze problemen ook ervaren met de Samsung Galaxy S22 Ultra?

 

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hi @NI20 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ik heb er zelf nog geen mensen over gehoord. Een vriend van mij heeft deze ook en geen probleem. Je zou eventueel een hele nieuwe simkaart kunnen vragen bij de klantenservice, misschien ligt het daaraan. Simkaart kan oud zijn of toch een klein beetje beschadigd. 

Maar je snapt natuurlijk ook wel dat het vragen is om moeilijkheden, als je overstapt van een iPhone naar een Samsung (Android) 🤪😊😱🤫 - sorry, grapje moet kunnen. 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 227Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Hi @NI20, welkom op de Vodafone Community!

 

We zijn inmiddels een weekje verder, zit er al verbetering in? Heb je nog naar de tip van @Energieboy gekeken?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic