hans2

Liefhebber
  • 25Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Prepaid en aanbieding 500MB gratis Blox? Dat werkt dus niet echt

Hallo.
Ik kreeg op mijn (prepaid) toestel op 6 december 2012 het volgende bericht van de Prepaid infolijn:
 
"Vanaf nu kun je 30 dagen gratis internetten op je mobiel tot 500MB. Lees er alles over op (www)gratisblox.nl
 
Ënfin: leuk denk je dan; laten we dat maar even meepikken.
 
Toen begon dus het gedoe.
Want: na het inschakelen van de "Pakketgegevens gebruiken" kelderde het beltegoed met de minuut.
Helpdesk dus gebeld, maar alles was toch goed ingesteld.
Ze hebben het tegoed ook weer netjes aangevuld.
 
2 dagen later: nog maar weer eens proberen om via pakketgegevens de buienradar te checken; wederom vloog het beltegoed naar beneden.
Dus wat doe ik: helpdesk weer gebeld.
Enfin: het was volgens de helpdeskmedewerker inderdaad weer vreemd, dus heeft hij het systeem wederom gereset,  van het toestel de systeeminstellingen opnieuw ingeladen en het verloren beltegoed weer wat aangevuld.
 
Enfin: Vandaag opnieuw een poging. Binnen één minuut simpelweg "pakketgegevens aanzetten" op de Samsung Androïd en het beltegoed was weer vrijwel gehalveerd.
De helpdesk kent me inmiddels bij mijn voornaam.
 
Samengevat: Ondanks dat alles volgens de helpdesk "goed staat ingesteld" worden alle (dure!!) MB's dus rechtstreeks van het beltegoed afgehaald, De 500MB Blox blijft dus ongemoeid.
Tevens kan niemand mij uitleggen waaraan die dure MB's nou gespendeerd zijn.
 
Dus is de logische vraag: Ben ik nou de enige met dit probleem?
En, belangrijker nog: wanneer is het opgelost zodat we weer vertrouwen hebben in het beltegoed?
 
O overigens compliment voor de helpdeskmedewerkster die ik zojuist aan de lijn had; zij was tenminste eerlijk dat ze geen panklare oplossing had. Het prepaidbeltegoed heeft ze maar weer wat aangevuld. (iets met pleister en wonde)
 
 
 
 
 
 
30 Reacties 30
hans2
topicstarter
Liefhebber
  • 25Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb zojuist een pm aan Maurice verzonden.
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
hans2 schreef:
Ik heb zojuist een pm aan Maurice verzonden.
Hoi Hans, bij deze beantwoord 🙂 Kun je nog even laten weten van welk toestel er gebruikt gemaakt wordt ? Laat me even weten of je akkoord gaat.

hans2
topicstarter
Liefhebber
  • 25Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Beste mensen, er vindt momenteel via de pm een communicatie met Maurice plaats.
Ik heb het gevoel dat het eindelijk de goede kant op gaat, wordt vervolgd.
(overigens is het toestel een Galaxy Gio, zie hierboven).
 
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Heey hans, wederom op je bericht gereageerd :--) Natuurlijk maak ik dit voor jullie in orde.
Laat het me even weten en het komt vanavond nog goed.


hans2
topicstarter
Liefhebber
  • 25Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
 
7 januari 2013.
 
ADEM IN
ADEM UIT
ADEM IN
etc.
 
Nog steeds geen duidelijkheid van Vodafone, maar wederom is het prepaid-saldotegoed teruggelopen vanwege het internetgebruik.
Ondanks dat de Blox volgens Jan en Alleman geactiveerd staat.
 
We durven alleen nog maar naar het toestel te kijken.
 
Zojuist dus een volgend sociaal medium ingezet voor een oplossing, een tegemoetkoming èn het nakomen van de pm-beloftes:
Twitter.
Kan iemand van Vodafone nou eens een oplossing creëren in plaats van alleen beloven?
*ik ben boos*
 
 
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Hans, zoals beloofd heb ik het voor je in orde gemaakt. Helaas ben ik niet in de gelegeheid geweest om het nog dezelfde dag te regelen omdat mijn dienst erop zat voor die dag 😄 😄 Helaas ben ik niet 24/7 op het forum te vinden :D:D




hans2
topicstarter
Liefhebber
  • 25Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
MauriceD schreef:
Hoi Hans, zoals beloofd heb ik het voor je in orde gemaakt. Helaas ben ik niet in de gelegeheid geweest om het nog dezelfde dag te regelen omdat mijn dienst erop zat voor die dag 😄 😄 Helaas ben ik niet 24/7 op het forum te vinden :D:D
 
 
 
 
Ik laat binnen 24 uur weten of het is opgelost.
 
hans2
topicstarter
Liefhebber
  • 25Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Hear hear,
 
Zojuist  is de prepaid mobiele telefoon  uitgeprobeerd: (wifi uit, pakketgegevens ingeschakeld op de galaxy)
Het beltegoed krimpt nu niet meer en er is een afname van het aantal MB's van de gratis Blox, dus het lijkt te werken deze keer!!!
Daarnaast hebben we een vergoeding gekregen voor alle gemaakte kosten en moeite.
 
Ik dank een ieder (met name moderator MauriceD!) die hebben bijgedragen aan de oplossing.
 
Nog een kleine voetnoot:
Een eventueel volgende keer hoop ik wel dat een oplossing minder moeite kost..... 😄
 
 
 
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Wat super om te horen dat het opgelost is! Maurice is nu nog aan het bijslapen van de nachtdienst maar ik zal dit berichtje even naar hem doorsturen 😄

Om op je voetnoot terug te komen: normaal duurt het niet lang voor er een oplossing op problemen is. Maar soms is de oplossing niet zo makkelijk gevonden en duurt het helaas iets langer. Zeker als het een probleem is dat nog niet eerder voorgekomen is. Hopelijk kost de volgende keer de oplossing geen moeite.. 😉 fijne dag nog!
lisanspiegelaar

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben ook zeker 15 euro beltegoed verloren door deze actie.
 
In het begin ging alles goed, geen problemen, geen verloren beltegoed, tot 2 januari het bericht kwam dat
we 10 extra dagen hadden om onze mb's op te maken. Ik heb gecontroleerd hoeveel mb's ik nog over had,
dit waren er iets meer dan 200. Een andere app die mijn verbruik bijhoudt laat zien dat ik sinds 1 januari
88 mb heb verbruikt, dus ik kan zeker niet al dit beltegoed verloren zijn door over de bundel heen te gaan.
12 januari heb ik direct pakketgegevens uitgeschakeld omdat de actie was afgelopen dus ik snap niet waar
dit beltegoed naartoe is gegaan.
 
Heb een mailtje gestuurd naar de klantenservice en hoop dat daar iets uitkomt, ik baal als een stekker. Voor dit
verloren geld had ik ook zelf een internetblox kunnen kopen...
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Ik snap wel dat je baalt ja. Ik ga er vanuit dat mijn collega's snel zullen vinden hoe de vork aan de steel zit en het met je zullen oplossen
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic