NielsDekk

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

iphone 5 kapot geleverd

Beste Vodafone,
 
Ik heb mijn abonnement verlengd met de friends and family site. 
Ik heb hier een Iphone 5 besteld, echter bleek deze niet goed te werken.
Op advies van de Vodafone store in Zeist heb ik het toestel terug gestuurd.
Ik heb het pakketje aangetekend verstuurd.
 
Dit pakketje ligt nu al een week op het Vodafone retour adres alleen niemand kan mij vertellen waar het pakketje is. Als ik de servicelijn (0800-6677880) bel krijg ik te horen dat het pakketje nog niet aangekomen is, wat heel vreemd is aangezien ik van PostNL al lang een aflever bewijs heb ontvangen met handtekening. Ook is er al een aantal keer spontaan opgehangen wanneer ik in de wacht werd gezet.
 
Waar het op neer komt is dat ik nu abonnementskosten en verzekering betaal van een toestel die ik niet eens heb. Ik vind het tevens ook zwaar onprofessioneel van Vodafone.
Ik ben zelfs al een aantal keer naar de Vodafone store gegaan waar ze mij ook niets kunnen vertellen.
Maar wanneer kan ik nou mijn iPhone terug verwachten?
 
Met vriendelijke groet,
 
Niels
1 Reactie 1
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Niels, heel vreemd dat je pakketje volgens PostNL al binnen is, maar het bij ons depot zo geregistreerd is.
Via het forum kunnen we alleen geen individuele vragen behandelen. Ik raad je in dit geval aan om nogmaals contact met ons op te nemen via de klantenservice (telefonisch of bv via facebook of twitter).

Houdt dan ook de adresgegevens waar je het pakket naartoe gestuurd hebt bij de hand, en de barcode van PostNL. Wellicht kunnen mijn collega's hem dan voor je vinden, of is je toestel ondertussen wel geregistreerd bij ons en kan eea snel geregeld worden.

Omdat ik je hier verder niet kan helpen, sluit ik dit topic bij deze voor nieuwe reacties. Succes!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic