Hallo.
Ik kreeg op mijn (prepaid) toestel op 6 december 2012 het volgende bericht van de Prepaid infolijn:
"Vanaf nu kun je 30 dagen gratis internetten op je mobiel tot 500MB. Lees er alles over op (www)gratisblox.nl
Ënfin: leuk denk je dan; laten we dat maar even meepikken.
Toen begon dus het gedoe.
Want: na het inschakelen van de "Pakketgegevens gebruiken" kelderde het beltegoed met de minuut.
Helpdesk dus gebeld, maar alles was toch goed ingesteld.
Ze hebben het tegoed ook weer netjes aangevuld.
2 dagen later: nog maar weer eens proberen om via pakketgegevens de buienradar te checken; wederom vloog het beltegoed naar beneden.
Dus wat doe ik: helpdesk weer gebeld.
Enfin: het was volgens de helpdeskmedewerker inderdaad weer vreemd, dus heeft hij het systeem wederom gereset, van het toestel de systeeminstellingen opnieuw ingeladen en het verloren beltegoed weer wat aangevuld.
Enfin: Vandaag opnieuw een poging. Binnen één minuut simpelweg "pakketgegevens aanzetten" op de Samsung Androïd en het beltegoed was weer vrijwel gehalveerd.
De helpdesk kent me inmiddels bij mijn voornaam.
Samengevat: Ondanks dat alles volgens de helpdesk "goed staat ingesteld" worden alle (dure!!) MB's dus rechtstreeks van het beltegoed afgehaald, De 500MB Blox blijft dus ongemoeid.
Tevens kan niemand mij uitleggen waaraan die dure MB's nou gespendeerd zijn.
Dus is de logische vraag: Ben ik nou de enige met dit probleem?
En, belangrijker nog: wanneer is het opgelost zodat we weer vertrouwen hebben in het beltegoed?
O overigens compliment voor de helpdeskmedewerkster die ik zojuist aan de lijn had; zij was tenminste eerlijk dat ze geen panklare oplossing had. Het prepaidbeltegoed heeft ze maar weer wat aangevuld. (iets met pleister en wonde)