Heb je in het afgelopen jaar een betalende handeling uitgevoerd met je simkaart
E-mail consumer Vodafone schreef we kunnen een nieuwe simkaart opsturen, maar nu ineens niet meer naar het buitenland. Blij gemaakt met een dode mus. Iedere 6 maanden blijft je kaart geldig als je een betaalde handeling verricht. Dat heb ik gedaan.
2 maanden geleden of nog korter werkte alles gewoon, dus die 6 maanden waren niet voor niks. Even een rekensom, 30 mei plus 6 mnd. = 30 nov. Dan begint de nieuwe cyclus weer voor 6 mnd. tot 30 mei en daar zijn we nog niet.
Weet je wat het is, iedereen moet gewoon aan 4G, het buitenland gebeuren buiten Europa telt al helemaal niet meer mee. Bundels kan je daar gewoon niet gebruiken. En waarom zou de vriendelijke dame van consumer Vodafone mij geen kaartje kunnen opsturen daar naar toe? Nog geen 15 minuten geleden beloofde ze mij het! Ze vroeg heb je dan nog een adres in Nederland? nee natuurlijk niet! ik woon al 15 jaar in het buitenland, en 15 jaar is het goed gegaan met dat nummer, en ineens per ongeluk toevallig in Januari niet meer omdat 3G uitgefaceerd is en plaats moet maken voor 4G
Bundelpakketten daar gaat het om, dat is geld verdienen en de rest is onzin. Wie gebruikt nog 2G met een oud kaartje? laat dat nou het probleem zijn. En buiten Europa die nemen maar een lokaal kaartje, maar dat nummer bij Digid kan je daarmee niet aanpassen.
Vervelende situatie, nou...inderdaad maar de oplossing lijkt er niet aan te komen omdat een nieuwe simkaart ook nog eens geactiveerd moet worden in Nederland, zegt consumer Vodafone.