nanouxdassel

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

airpods verpakken

Hallo, 

mijn airpods worden als het goed is vanmiddag opgehaald voor reparatie/vervanging.

Ik zit nog in het garantietermijn en het geluid van mijn rechter airpod is zo goed als stuk.

Maar als ik de airpods in de case doe, wikkel in keukenpapier en daar een zakje omheen doe + het garantiebewijs.

Heb ik het dan goed verpakt?

Mvg Nanoux Dassel

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
nanouxdassel
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Energieboy wrote:

Hoi @nanouxdassel 
Ik weet niet echt of dit goed verpakt is. Een zakje is natuurlijk nooit echt stevig en als het dan op de grond valt (dit kan altijd per ongelijk gebeuren), dan heb je denk ik wel een probleem. Het beste is het om in een doosje te doen met kranten er omheen of zo. Dat klinkt al een stuk veiliger dan een zakje!

Ik zou het dus niet zo doen. 🙂

Maar kan ik het dan niet gewoon het beste in het originele airpods doosje doen?

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @nanouxdassel 
Ik weet niet echt of dit goed verpakt is. Een zakje is natuurlijk nooit echt stevig en als het dan op de grond valt (dit kan altijd per ongelijk gebeuren), dan heb je denk ik wel een probleem. Het beste is het om in een doosje te doen met kranten er omheen of zo. Dat klinkt al een stuk veiliger dan een zakje!

Ik zou het dus niet zo doen. 🙂

nanouxdassel
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Energieboy wrote:

Hoi @nanouxdassel 
Ik weet niet echt of dit goed verpakt is. Een zakje is natuurlijk nooit echt stevig en als het dan op de grond valt (dit kan altijd per ongelijk gebeuren), dan heb je denk ik wel een probleem. Het beste is het om in een doosje te doen met kranten er omheen of zo. Dat klinkt al een stuk veiliger dan een zakje!

Ik zou het dus niet zo doen. 🙂

Maar kan ik het dan niet gewoon het beste in het originele airpods doosje doen?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
nanouxdassel wrote:
Energieboy wrote:

Hoi @nanouxdassel 
Ik weet niet echt of dit goed verpakt is. Een zakje is natuurlijk nooit echt stevig en als het dan op de grond valt (dit kan altijd per ongelijk gebeuren), dan heb je denk ik wel een probleem. Het beste is het om in een doosje te doen met kranten er omheen of zo. Dat klinkt al een stuk veiliger dan een zakje!

Ik zou het dus niet zo doen. 🙂

Maar kan ik het dan niet gewoon het beste in het originele airpods doosje doen?

Maar natuurlijk, dat is nog beter. Als je het originele doosje van Apple nog hebt dan is dat nog beter. Goed hoor, die bewaar ik ook altijd. Alles bij Apple is altijd heel netjes verpakt en keuring, leuk om te bewaren. Dus ja, het originele doosje kan je er ook voor gebruiken, beter dan het zakje 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic