Inter2112

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Pre-order: Samsung Galaxy S8 puinhoop

HI Voda. Leuk al die radiocommercials altijd, zeer geinig, maar uiteindelijk is een bestelling plaatsen heel onplezierig.????Voortaan de andere providers niet afkraken, als het intern een puinhoop is in jullie systemen. Bestelling gedaan en nu kom ik erachter, dat er achteraf een interne fout/storing is ontstaan. Een technische foutmelding is er gekomen door aanvraag nummerimportering. Kon dat niet eerder gecommuniceerd worden?? Wel verwachtingen geven, geld afschrijven en een bestelling bevestigen. Reactie was: als u niet had gebeld, dan kon ik nog lang wachten op een pakketje die nooit gaat komen. Dag Voda, Hallo Kpn en T-mobile, want blijkbaar wilt Vodafoon geen klanten!

chronologie:
-aanmelding nieuwsbrief s8
-aanmelding pre order gedaan
-bestelling geplaatst, nummerimportering correct, iDeal verwijderingsbijdrage betaald, bevestiging bestelnummer in de mail.
-afwachten tot 19 april 2017
-gebeld om te vragen hoe de aflevering precies verloopt? (18 april 2017)
-25 minuten in de wacht
-eerste callagent kon bestelling zien, maar ze kon er niet wijzer van worden

-tweede callagent kwam met 2 punten: door een technische storing is bij uw bestelling een intern fout gekomen en excusez dat uw bestelling niet geleverd kan worden.
Wat is fout gegaan vroeg ik haar, ze gaf aan dat ik op 31-maart-2017 een ongeldige datum had geselecteerd en hierdoor ging het mis.
Op mijn vraag dat het niet kan kloppen, omdat je bij de bestelling direct te zien krijgt waar je aan moet voldoen voor een succesvolle nummerimportering.
Hier kon geen duidelijkheid over gegeven worden. In eerste instantie proberen de fout bij mijn te plaatsen, maar een reconstructie maken over waar de fout echt lag, lukte haar niet. Op de vraag waarom ik niet op de hoogte ben gehouden en waarom de datum voor importering niet alleen is veranderden, inplaats daarvan is mijn bestelling in de lucht blijven hangen: geen terugkoppeling, geen telefoon en geen oplossing. Weer een tweede excuses.

-Mijn frustraties bleven maar spelen en ik dacht blijf lekker kalm. Denk in oplossingen: Mevrouw wat kan ik nu doen, ik ga op vakantie en wil zonder tijdverlies mijn bestelling.
-haar advies was om huidige bestelling te cancelen en ik morgen (woensdag) naar de winkel moest gaan, omdat het release dan zal plaatsvinden. Telefonisch oude bestelling in orde maken, betekend lang wachten op je toestel. Je moet naar de winkel was de tip van de dag.
-vandaag met koorts en beroerd vroeg opgestaan na kort geslapen te hebben na een nachtdienst. Moest wel want ik wil snel mijn s8.
-na 5 rondjes eindelijk parkeerplek, ziekjes de winkel ingestapt en wat blijkt: ik ben telefonisch verkeerd ingelicht.
-er zijn geen toestellen, en bestellen betekend wachten dit dat gedoe. Na 28 april en geen garantie door beperkte voorraad/levering.
-ik wou toch Vodafoon een keer proberen en dacht: ik sluit een contract af in de winkel. Wat blijkt: prijzen zijn duurder☹️☹️. Op 31 maart 2017 heb ik bij mijn bestelling 50% korting op loopduur. Die aktie is verlopen.

dus geen telefoon, geen abonnement, geen bestelling, geen korting, slechte voorlichting, geen s8 op vakantie, geen red Europa bundel tijden vakantie en nu alleen maar gedoe gehad. Alleen maar ellende en zeer slechte informatie gekregen, vind de klantenservice op deze manier wel heel slecht. Kan wel een hoofdstuk schrijven, kan na vandaag überhaupt nooit meer een link zetten bij de grappige radiocommercials met een amateurische Vodafone.

Beste forumleden, weet waar je aan begint. Vermomd in een leuke trendy jasje, maar daaronder is het een stug en bureaucratisch bedrijf. Moest dit echt effe kwijt????










6 Reacties 6
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Inter2112,

Oei zo te lezen is het allemaal niet echt lekker gelopen.
Afgelopen woendag was inderdaad de release datum van de S8. Het had inderdaad gekund dat je dan gelijk het toestel in handen zou hebben, maar dan is het inderdaad een flinke domper als ze het toestel niet in de desbetreffende zaak hebben.
Zoals de collega's in de winkel hebben aangegeven is de 18e de 50% korting actie inderdaad verlopen. Helaas kan ik je vanuit het forum niet verder helpen, omdat ik niet de systemen in kan. Gezien er flink wat mis is gegaan, wil ik je toch vragen (mits je nog een contract bij Vodafone wilt) om nogmaals contact op te nemen met onze klantenservice via 0800-0560 (afdeling Verkoop). Zij kunnen het het systeem zien wat er mis is gegaan en samen met jou naar een passende oplossing kijken. Sorry voor het ongemak!
Inter2112
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi Sietske,

Zelf werk ik in de horeca en ik ben heel geduldig. Graag had ik na jaren KPN (niets op aan te merken), vodafoon willen uitproberen.

Reden om niet te bellen:
-Lange wachtrijen (minimaal 20 minuten met een beetje geluk)
-Slechte informatie (onderling verschil in toelichting en niet kloppend met wat in de winkel verteld wordt)
-Verwachtingen die niet waar worden gemaakt.
-Een afgesloten contract die opeens verdwijnt door een technische fout, maar wel ideal afgeschreven.

Een passende oplossing in de vorm van een nieuwe contract is achter aansluiten bij de wachtrij van de S8
Een passende oplossing in de vorm van korting(paar euro's) is niet aantrekkelijk, aangezien ik veel liever een abbenoment had die ik tijdens mijn vakantie kon gaan gebruikem.
Bedankt voor je bericht, mijn advies is dat het intern daar veel beter kan.

mvg

Ordernummer: 257869351
Besteldatum: 31-03-2017



Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi Inter2112,

Jammer dat je zo'n negatieve ervaring hebt. Via het Forum kunnen we je hier helaas echt niet verder mee helpen. Ik raad je toch aan nogmaals contact met ons op te nemen via het gegeven telefoonnummer. Dan kunnen we wellicht nog tot een oplossing komen zoals Sietske al aangaf.
Inter2112
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heel toevallig ben ik nu aan het bellen en inmiddels 9 minuten verder☹️, ik ben benieuwd hoe lang dit gaat duren???????? en of ik überhaupt wijzer ga kunnen worden.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi Inter2112

Wat is ondertussen de status? Ik neem aan dat je inmiddels iemand gesproken hebt?
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Geen reactie meer ontvangen. Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic