faal

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waarom ontbreken de prijzen van de mobiele toestellen?

Hoe komt het dat jullie geen prijzen geven van de toestellen die jullie aanbieden?
Hoe verwachten jullie dat er een keuze gemaakt wordt?

https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/telefoon/



(bovenstaande video lijkt niet helemaal goed te gaan)
4 Reacties 4
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi faal,

We verkopen geen losse toestellen, alleen met abonnement. Hierdoor verschillen de prijzen.
Het ligt er dus aan welk abonnement je wilt, vandaar dat er geen prijzen weergegeven worden op de beginpagina.
faal
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Als eerste wou ik aangeven dat ik het jammer vindt dat enkel mijn eerste vraag beantwoord werd.

quote:
We verkopen geen losse toestellen, alleen met abonnement. Hierdoor verschillen de prijzen.Stap 1 van het samenstellen van een abonnement is het kiezen van een telefoon.
Stap 2 is pas het kiezen van een bijbehorend abonnement.
Ik heb zojuist de prijs van het toestel gevonden. Deze zat verstopt in de 2e stap van het samenstellen van een abonnement....

quote:
Het ligt er dus aan welk abonnement je wilt,
vandaar dat er geen prijzen weergegeven worden op de beginpagina.Wat je hier roept, dat de prijs afhankelijk is van het abonnement is niet wat ik ervaar. De toestelprijs blijft atlijd gelijk ondanks het wisselen van type of duratie van het abonnement.
Het kan toch niet zijn dat jullie verwachten dat ik per telefoon de bijbehorende pagina open, zelf noteer wat de prijs is per toestel om zo 1990's style zelf een vergelijking te moeten doen?





Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
faal,

Sorry dat je het als vervelend ervaart en ik begrijp dat het voor sommige klanten niet handig is om de prijzen van de toestellen niet direct te zien. Vodafone heeft hier bewust voor gekozen, omdat wij alleen toestellen inclusief abonnement verkopen. Wij laten dus de totaalprijs zien, zodat meteen duidelijk is wat het de klant precies gaat kosten.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic