Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,270Oplossingen
  • 1,731Discussies
  • 79KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Aankondigingen
Update: De pre-order van de iPhone 15 is gestart! Klik hier voor alle informatie.

Alle topics

Geen GPS na 5.1 update Xperia M2 Alleen-lezen Onopgelost

Beste,Onlangs verscheen de melding dat er een software update beschikbaar was. Deze heb ik geïnstalleerd. De nieuwe Android werkt prima echter de GPS van dit toestel is na de update niet meer function...

BloX UIT via app? Alleen-lezen Onopgelost

Ik zit in Frankrijk. BloX zou voor voordeel moeten zorgen, maar het lijkt er op, dat ik nu EUR 4.00 betaal voor een ontvangen telefoontje uit NL, omdat dat BloX aktiveert? Ik bel zelf niet.Ik kan via ...

Verlengen Alleen-lezen Onopgelost

Helaas is mijn iphone 5s kapot gegaan en hij valt niet meer te maken. mijn abonnement loopt tot 2 juli 2016 en ik hoorde dat je dus 4 maanden van te voren kan verlengen wat dus 2 maart voor mij is. Mi...

Reparatie & vervanging van je toestel Alleen-lezen Opgelost

Je kent het wel: je toestel neemt ineens een duik in het zwembad, is na jaren trouwe dienst versleten of eigenlijk kan het nog wel even, maar je wilt gewoon graag wat nieuws. Kun je het dan laten repa...

Bas door Oud Community Moderator

Eerlijk zullen we alles delen Alleen-lezen Onopgelost

Vandaag is gebleken dat er vanaf 2007 ten onrechte kosten in rekening zijn gebracht. Dat is minimaal 700 euro te veel. Vodafoon wil 3 maanden terug betalen. Dat is 22, 50. Really?

S6 schermvergrendeling vegen uitgeschakeld Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, op mijn S6 had ik voor een tijdje een patroon als schermvergrendeling, nu ben ik dat zat en wil ik terug naar 'vegen'. Echter staat daarbij: "Uitgeschakeld door beheerder, coderingsbeleid of opsl...

Geen netwerk in het buitenland. Alleen-lezen Onopgelost

Ik zit in Costa Rica en ik kan geen verbinding maken met een netwerk. Ik krijg ofwel "no service", ofwel "emergency calls only". Dit gebeurt elke keer als ik in het buitenland ben, ongeacht welk toest...

Geen Bluetooth Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb het idee dat Bluetooth niet werkt op mijn toestel.Het gaat hier om een Vodaphone Smart Prime 6. Als ik de Bluetooth aan wil zetten via het tandwieletje van instellingen geeft die wel AAN aan, m...

scherm komt niet meer van beveiliging af Alleen-lezen Onopgelost

Hoi allemaal, Ik heb mijn toestel (samsung S5) beveiligd met een vingerafdruk. Nu heb ik al de hele dag dat, als ik mijn toestel wil ontgrendelen ik niet de vraag krijg voor mijn vingerafdruk maar mij...

data tegoed overzetten Alleen-lezen Opgelost

Ik betaal en beheer 3 abonnementen,kan ik onderling data tegoed overzetten

Mijn oude simkaart is 'stuk'. Moet ik voor een nieuwe betalen? Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone, Mijn oude simkaart heb ik eerst 3 jaar lang in een Note 2 gebruikt, waar die (ruwweg) de hele tijd in stilzat (heb hem minder dan 10 keer eruit en erin gedaan in 3 jaar, dat is weinig ...

[Leveringen & Beschikbaarheid] iPhone 6 en iPhone 6 Plus Alleen-lezen Onopgelost

Hallo iPhone lovers! Update: 23-02: Dit topic was bedoeld om jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden van de voorraden en levertijden van de iPhone 6 en 6 Plus. Aangezien de grootste drukte inmid...

Marc door Oud Community Moderator

achterstand betalingen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo vodafone, Achter lopen op betalingen.. nooit leuk vooral als je dan niet meer kan bellen.Maar het blijkt dat ik jullie nu ook niet kan bereiken via 1200 nummer info.Ik zou graag wat met jullie w...

Let op! Vanaf 31 oktober 2014 vervalt je @vodafone.nl e-mail adres Alleen-lezen Onopgelost

Vanaf 31 oktober 2014 zullen je Vodafone e-mail inbox en je@vodafone.nl e-mail adres vervallen. Als je dus momenteel een e-mail adres hebt dat eindigt op@vodafone.nl dan kun je hiervan binnenkort geen...

Geeft een multisim 1 GB extra per maand of 200 MB? Alleen-lezen Onopgelost

Ik vind op de Vodafone site op de ene plaats (op de algemene pagina's) dat een betaalde multisim 1 GB per maand extra datavolume biedt en op een andere plaats (in mijn myvodafone) dat een multisim maa...

Kosten sms? Alleen-lezen Opgelost

Heb een red abbonement met onbeperkt bellen en sms,Krijg ik van vodafone een enquete over de klantenservice,Stuur ik als antwoord 5 sms-jes, moet ik ze nog betalen ook, 25 eurocent per stuk! Lekker ho...

Bericht van belpoging uitzetten Alleen-lezen Onopgelost

Dag Hoe kan ik de, in mijn ogen onzinnige, notificatie uitzetten dat iemand geprobeerd heeft te bellen? Telefoons laten dat al een jaar of 15 zelf zien. Zels als ik iemand bewust weg druk, krijg ik he...

Buitenland bundel niet gekregen maar wel berekend Alleen-lezen Onopgelost

hoi, gisteren heb ik tot 2 maal toe geprobeerd om de buitenland bundel te krijgen. Ik kreeg echter steeds de volgende melding : Wij kunnen je opdracht niet verwerken. Als je vragen hebt, bel +31654500...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
Hoe lang gaat jouw mobiel mee?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen