artcloud

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

PS Vita 3G Problemen

Beste Forumgenoten,
 
Ik heb een probleem met de 3G functie van mijn PS Vita. Ik heb op het PlayStation Forum een bericht geplaatst waarin het gedetailleerder is beschreven:

http://community.eu.playstation.com/t5/PS-Vita-Algemene-Discussie/Vodafone-3G-Problemen/td-p/1836670...

Hopelijk kunnen jullie me helpen; ik zou heel graag weer gebruik willen maken van de 3G functies, want ik heb ook nog prepaid tegoed staan wat nu 'vergaat' zegmaar...
 
Hopelijk kunnen jullie me verder helpen!

Alvast bedankt!
-artcloud 
11 Reacties 11
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hé artcloud,

Bedankt voor je bericht, welkom op ons forum! Ik heb de conversatie even gelezen, je hebt al wat goeie vragen gehad. Ik wilde nog even weten of je wel via WiFi kunt werken, of lukt dat ook niet? In het geval dat het werkt, probeer dan eens te updaten. Heb je het apparaat bij Vodafone gekocht?
artcloud
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hey Annabelle_,
 
Dank voor je antwoord. 🙂

Wi-Fi werkt gewoon; ik kan gewoon de PlayStation Store bezoeken en WipEout 2048 online spelen bijvoorbeeld. Ik doe regelmatig pogingen om de systeemsoftware te updaten, maar tot nu toe ben ik niet verder gekomen dan versie 2.05. Het apparaat heb ik niet bij Vodafone zelf gekocht; dit heb ik bij Game Mania in Weert gedaan.
 
Ik ga vandaag ook even een belletje doen naar de klantenservice van PlayStation om te kijken of ik daar even langs kan gaan; als het goed is ligt er een service centrum niet te ver weg waarvan ik woon.
 
Het rare eraan is dat 3G eerst gewoon goed werkte, maar als ik het systeem nu opstart lijkt het of ie 't aan het proberen is op te starten, maar dat dat dan crasht/mislukt.

Mvg,
-artcloud
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Raar verhaal inderdaad! Ik ben benieuwd wat Playstation je gaat adviseren. Als je hem bij Vodafone gekocht had, had ik je willen adviseren er even mee langs de winkel te gaan..

Houd ons op de hoogte in ieder geval:)
artcloud
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik hoop ook dat ze me kunnen helpen... gelukkig heb ik wel nog garantie op het apparaat dus dat moet wel goedkomen denk ik zo. Er ligt ook nog een Vodafone winkel hier in de stad; misschien dat ik daar ook nog eventjes naar binnen loop en de mensen daar er even naar laat kijken.

Vorderingen zal ik hier posten om jullie op de hoogte te houden. 🙂
artcloud
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb contact opgenomen met Sony en ze vertelde me dat dit de eerste keer was dat ze zo'n melding binnenkregen. Hebben zich hier misschien al mensen gemeld met hetzelfde probleem? Als dat niet het geval is denk ik dat het probleem zich iets meer in de richting van een hardware probleem lijkt te verschuiven... :S
 
Trouwens, ik heb vandaag ook geüpdated naar systeemsoftware 2.06, maar verholpen was het hier niet mee...
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hé Artcloud,

Dat is niet zo mooi. Wij hebben dit ook nog niet eerder gezien. Jammer dat de update niet geholpen heeft.. Misschien eens langs gaan bij de winkel waar je het gekocht hebt, wellicht kunnen ze het apparaat vanaf daar opsturen ter reparatie?
artcloud
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Een belletje teruggehad van Sony; ze vroegen me de simkaart te vervangen met een andere. Dit heeft ook geen effect gehad helaas en nu gaat m'n Vita opgestuurd worden voor reparatie...
 
Ik heb trouwens berichten op andere PlayStation fora gevonden van 3G Vita gebruikers met hetzelfde probleem; deze werden ook gerepareerd door Sony, maar daarna kwam dezelfde foutmelding weer terug...
 
http://community.eu.playstation.com/t5/PlayStation-Vita-Technical/Error-C4-3575-0-after-1-80-update-... > post nummer 4.
 
Ik hoop niet dat ik dezelfde klachten zal ervaren maar dat zal de tijd uitwijzen. Hij gaat in ieder geval ASAP op de Post. Ik hoop dat het dan voor altijd opgelost is... 😮
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Heey artcloud,

Dat is inderdaad vervelend! Hopelijk heb je het toestel snel terug en kun je weer normaal gebruik maken van het netwerk. Laat ons aub even iets weten als het probleem hiermee is opgelost.

artcloud
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
PlayStation heeft me gewoon een compleet nieuwe 3G PS Vita opgestuurd! 😄  Ik heb 'm geüpdate naar de laatste systeemsoftware, geheugenkaart en SIM-kaart ingevoerd en hij werkt gelukkig gewoon weer naar behoren! Ik moet zeggen dat ik heel erg tevreden ben over de service van Sony!
 
Het lag dus gelukkig niet aan de SIM-kaart. Hopelijk blijft alles zo (ik zal waarschijnlijk nog een paar keer uit gewoonte kijken of ik nog bij de netwerkinstellingen kan) maar dat zal wel over gaan. Gelukkig! 🙂

Heel erg bedankt voor de hulp en ondersteuning allen! 😄
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
artcloud schreef:
PlayStation heeft me gewoon een compleet nieuwe 3G PS Vita opgestuurd! 😄 Ik heb 'm geüpdate naar de laatste systeemsoftware, geheugenkaart en SIM-kaart ingevoerd en hij werkt gelukkig gewoon weer naar behoren! Ik moet zeggen dat ik heel erg tevreden ben over de service van Sony!

Het lag dus gelukkig niet aan de SIM-kaart. Hopelijk blijft alles zo (ik zal waarschijnlijk nog een paar keer uit gewoonte kijken of ik nog bij de netwerkinstellingen kan) maar dat zal wel over gaan. Gelukkig! 🙂

Heel erg bedankt voor de hulp en ondersteuning allen! 😄
Wow artcloud, wat super zeg! 😄 Kan me goed voorstellen dat je daar blij mee bent!

Heel fijn om te horen dat alles is opgelost en dat het nu weer werkt. Dank je wel dat je ons dat ook nog even laat weten. Enne... Mocht je toch nog vragen hebben dan kun je deze altijd via het forum stellen. We helpen je graag! 😉
belphegor

Gedreven Liefhebber
  • 69Posts
  • 1Oplossingen
  • 16Likes
Dat is de service die ik van Sony gewend ben.
Zeker op het gebied van Playstion.
Ik had ook een probleem met mijn PSP (ja is lang geleden)
ook die opgestuurd en ik kreeg een splinter nieuwe terug.

Je kunt zeggen wat je wilt maar volgens mij is dat gewoon iets vanuit Japan.
Het is hun "eer" zij leveren een product dat jij koopt en het product moet goed zijn. Punt uit.

Maar in ieder geval Hulde aan Sony.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic