Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,130Oplossingen
  • 1,519Discussies
  • 74.8KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

[Blackberry Bold 9900] Hoesje Alleen-lezen Opgelost

Hoi mensen!, is dit BlackBerry Hoesje wat? Wie heeft hem al gekocht? Ben benieuwd naar jullie reacties.

PSP Vita Wipeout download code Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een ps Vita gekocht met 3g en een vodafoon prepaid kaartje erbij gekregen, netjes op gewaardeerd met 20 euro, maar tot op heden nog geen code voor Wipeout ontvangen. Vodafoon stuurde geen inlog...

Ralphios door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Is er een dienst , dat de saaie pieptoon veranderd. Alleen-lezen Onopgelost

Hallo , alemaal De onderwerp legt alles uit ,Ik had tijdje geleden een diesnt dat mijn pieptoon werd veranderd ( Wanner iemand mij belt )In een Track wat je zelf kon instellen. Dit was wel van een and...

Johny door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

[Blackberry Curve 9300] ster icoontje in scherm Alleen-lezen Opgelost

hallo,Sinds vanmiddag heb ik in het scherm van mijn Curve 9300 een geel ster-icoontje in het bovenste deel van het scherm, links naast de tijd en datum-melding.Ik kom er niet achter waarom die aan sta...

Marina door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Probleem met de Samsung Galaxy S2 Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Een tijd terug heb ik hier al een van mijn problemen gepost. Mijn toestel strartte uit zichzelf steeds app's op. ( na automatishe update naar ICS 4.0.3. )Weg geweest voor reparatie en werd er v...

Geen internetverbinding meer via mobiel netwerk HTC Desire HD Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Ik kan al een paar dagen geen internetverbinding meer krijgen via het mobiele netwerk, alleen nog via WiFi. Ik heb alle instellingen al gechecked aan de hand van de Vodafone-site, maar alles is...

Gingin74 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung Corby S3650 simlockvrij Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb nu ruim 2 jaar een Samsung Corby S3650, prepaid.Nu wil ik deze graag simlockvrij maken, maar het wil niet lukken.Via vodafone (mijn provider) heb ik een unlockcode gekregen met beschrijving. De...

Steef83 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Problemen Samsung Galaxy Gio GT-S5660 Alleen-lezen Onopgelost

Hallo forummers. Ik heb vorige week een Saumsung Galaxy Gio GT-S5660 aangeschafd. Dit is mijn eerste smartphone. Eigelijk al vanaf de eerste dag heb ik er problemen mee. Ik kan hem aanzetten, verbindi...

Qs door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Belangrijk! KIES instelling!! Alleen-lezen Onopgelost

Hey iedereen, voor dat je begint met updaten via Kies, zorg ervoor dat je de volgende optie aangevinkt hebt. Ga naar ' Hulpmidddelen' ' Instellingen voor firmware-upgrade' Je ziet het volgende venster...

DroidGuru door Gedreven Raadgever
  • 403 Topics
  • 23 Oplossingen
  • 44 Likes

PS vita wipeout download code niet ontvangen na opwaarderign Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een ps Vita gekocht met 3g en een vodafoon prepaid kaartje erbij gekregen, netjes op gewaardeerd met 20 euro, maar tot op heden nog geen code voor Wipeout ontvangen. Vodafoon stuurde geen inlog...

Ralphios door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mobiel internet Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb sinds enkele dagen een erg trage mobiel internet verbinding vanaf postcode 3852PC.Is hiervoor een verklaring te geven ? Verbruikstegoed is ruim voldoende !! Groet Jan.

helbers door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geheugen problemen HTC Wildfire S Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb sinds een half jaar de HTC Wildfire S en zolang ik de telefoon heb erger ik mij mateloos aan het kleine interne geheugen. Deze is namelijk 150mb en zit altijd vol! Hierdoor mis ik soms berichte...

Ik heb al dagenlang problemen met 3G Alleen-lezen Onopgelost

Sinds dinsdagavond verschijnt het 3G niet meer op mn Iphone 3GS.Mobiele data staat aan.Heb m n keer ge-herstart.Geen idee...Hierdoor erg traag internet.Help! GRTN | simone

Welkom in Duitsland Alleen-lezen Onopgelost

Ik woon en werk in Arnhem (dus ik rij niet via Duitsland o.i.d.) en ontvang regelmatig een Vodafone-sms met de tekst 'welkom in Duitsland'. Heb roaming gedeactiveerd maar wil niet voor onverwachte bel...

Dianne door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

alleen noodoproepen?? Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb al ruim een week heel slecht bereik. Heel vaak krijg ik de melding: alleen noodoproepen. Soms staat deze melding er ook terwijl ik wel 3 van de 4 "streepjes" heb. Smsjes ontvang ik pas uren lat...

Gratis bellen en sms'en? Alleen-lezen Onopgelost

Eigenlijk hoor ik vandaag gratis te kunnen bellen en sms'en, door de storing van pas maar ik kan dat niet?Hoe kan dat?En wat kan ik der tegen doen?

Jackotha door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

0654501233 Alleen-lezen Opgelost

Hallo. Ik ben deze avond al 2 keer gebeld met het bovenstaande nummer. Het is vodafone voicemail. Is dit normaal? mij lijkt het van niet... Groet Corné

corne door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

krijg prepaid niet aan het werk Alleen-lezen Onopgelost

Heb een prepaid kaartje dat al vrij lang op de plank lag proberen te gebruiken, helaas wil het niet lukken. Krijg gewoon geen netwerkverbinding. Kreeg bij één telefoon (nokia 6021) wel Vodafone NL in ...

qwox door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wel 3g, nog steeds geen netwerkverbinding Alleen-lezen Onopgelost

Goedemiddag dames en heren. Aangezien ik al een aantal dagen geen nieuwe reacties hier voorbij zie komen ben ik even benieuwd of ik als enige hier last van heb.Ik heb een iPhone 4s en zie al een aanta...

StephanL door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
De iPhone 14 is gelanceerd. Voor welke iPhone ga jij voor de winkel liggen?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen