artcloud schreef:
PlayStation heeft me gewoon een compleet nieuwe 3G PS Vita opgestuurd! 😄 Ik heb 'm geüpdate naar de laatste systeemsoftware, geheugenkaart en SIM-kaart ingevoerd en hij werkt gelukkig gewoon weer naar behoren! Ik moet zeggen dat ik heel erg tevreden ben over de service van Sony!
Het lag dus gelukkig niet aan de SIM-kaart. Hopelijk blijft alles zo (ik zal waarschijnlijk nog een paar keer uit gewoonte kijken of ik nog bij de netwerkinstellingen kan) maar dat zal wel over gaan. Gelukkig! 🙂
Heel erg bedankt voor de hulp en ondersteuning allen! 😄
Wow artcloud, wat super zeg!
😄 Kan me goed voorstellen dat je daar blij mee bent!
Heel fijn om te horen dat alles is opgelost en dat het nu weer werkt. Dank je wel dat je ons dat ook nog even laat weten. Enne... Mocht je toch nog vragen hebben dan kun je deze altijd via het forum stellen. We helpen je graag!
😉