Fenzzz

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

My Vodafone app geeft dataverbruik niet duidelijk weer

Ik hen een reling van 100€ ipv € zoals ik al jaren heb. Ik denk ik gebruik de app om te zien hoe het komt. Maar niet is inhoudelijk na te gaan. Wat een fake. Ik hoop direct duidelijkheid te krijgen of wij stappen over binnen een paar maanden. Dit noem ik consumenten bedrog....
7 Reacties 7
Fenzzz
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik kan niet eens meer typen zo pissed ben ik.... Op Vodafone en hun inzichtelijk maken van de rekening.....waarom heb ik die app van ze gedownload???
Jochen

Gedreven Raadgever
  • 368Posts
  • 28Oplossingen
  • 32Likes
Hoi Fenzzz, in de Vodafone app kun je niet live bekijken waar je je belminuten en data precies aan verbruikt hebt. Je kunt dit de maand erna terugvinden op je factuur. Mocht je in de tussentijd vragen hebben over je verbruik, of achteraf vragen hebben over je factuur, neem dan gerust contact op met mijn collega's van de klantenservice. Hoe je hen kunt bereiken vind je hier: www.vodafone.nl/klantenservice/
belphegor

Gedreven Liefhebber
  • 69Posts
  • 1Oplossingen
  • 16Likes
Mij valt op dat de mensen die hun data checken via de vodafone app bijna altijd er overheen zijn.
Ik gebruik die app niet en heb. "zeg ik nu heel voorzichtig" tot nu toe geen last van gehad dat ik over mijn data heen ga/ging.

Misschien is het wel die app die steeds data verbruikt??
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi Belphegor,

De app maakt inderdaad gebruik van mobiel internet maar de data die je hierdoor verbruikt zul je niet terugzien op je rekening. Dit wordt namelijk niet in rekening gebracht. 😉 Dit kan dus niet de oorzaak zijn.
belphegor

Gedreven Liefhebber
  • 69Posts
  • 1Oplossingen
  • 16Likes
Nou dan zal het dat niet zijn. 🙂
Is er wel al bekend welke apps dit kunnen verzoorzaken?
Misschien die dan in het topic apps plaatsen zodat mensen weten welke apps je beter niet kunt gebruiken.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
belphegor schreef:
Nou dan zal het dat niet zijn. 🙂
Is er wel al bekend welke apps dit kunnen verzoorzaken?
Misschien die dan in het topic apps plaatsen zodat mensen weten welke apps je beter niet kunt gebruiken.
Heel veel apps kunnen een hoog dataverbruik veroorzaken maar de zaken die je echt beter niet via 3G kunt doen zijn het streamen van video's, muziek of radio. Streamen kan namelijk voor een ontzettend hoog dataverbruik zorgen! (denk hierbij bijvoorbeeld aan Spotify, YouTube of Uitzending gemist).
ArHu

Gedreven Liefhebber
  • 297Posts
  • 3Oplossingen
  • 28Likes
in android kan je gewoon het verbruik per app terug vinden, waar hangt een beetje van je versie af, in 4.1 JB onder instellingen, kopje draadloos en netwerk->meer->gebruik, ja kan er zelfs het gebruik per app aan banden leggen
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic