Beste Vodafone,
Ik probeer sinds juli een zakelijk abbonnement over te zetten naar een privé account. Ik heb al 2 maal alle gegevens digitaal ingevuld en geüpload. Ik heb het toestel ook al afbetaald. Ik bel nu wekelijks (al 3 maanden lang) met de Vodafone hulplijn.
Elk personeelslid zegt mijn probleem te gaan oplossen, enkele personeelsleden hebben mijn probleem intern "laten escaleren", zodat het sneller wordt opgepakt. Nu 3 referentienummers verder, vele telefoontjes, enorme wachttijden, vele e-mails, een aantal sms'jes en zelfs een paar brieven, ben ik nog niet geholpen!
Wat blijkt (zover ik het kan raden) er is een afdeling die dit definitief moet afhandelen en goedkeuren, alleen die zijn niet per telefoon te bereiken, waardoor niemand intern dit probleem met zekerheid kan oplossen, want als de afdeling niet reageert op de interne e-mails, zal het niet worden opgepakt.
Mijn vraag, kan aub iemand van de desbetreffende afdeling of iemand met "Level Alpha Security Clearance" contact opnemen zodat we samen even door de papieren rompslomp lopen, alle vakjes afvinken en dan eindelijk het abbonnement en het toestel onder mijn privé account zetten!?
Graag hoor ik van jullie.
Met vriendelijke groet,
Chris van den Heuvel