Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,256Oplossingen
  • 1,694Discussies
  • 77.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Nieuw of refurbished Alleen-lezen Opgelost

Is een iPhone die je bij een abonnement koopt een nieuwe of “refurbished”?

luca1 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Foutcode 500 op Motorola G6 Alleen-lezen Opgelost

Ik krijg wel eens code 500 te zien een foutmelding wat kan ik doen zij kunnen dat toch wel op lossen ik heb Motorola g6 play mag dat dat ik een foto van mij zelf anders haal maar weg?,mijn nummer *mod...

Van vodafone ontvangen Alleen-lezen Opgelost

Zijn dit Spams?

Energieboy heeft een bericht gerapporteerd Alleen-lezen Onopgelost

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Klant z'n telefoonnummer staat in bericht TopicGeplaatst door: nanouska

Energieboy door Super Expert
  • 10729 Topics
  • 3324 Oplossingen
  • 2610 Likes

Contacten overzetten naar nieuwe telefoon Alleen-lezen Opgelost

Ik heb èen nieuw telefoon, simkaart overgezet en nu zijnmijn contacten verdwenen. Hoe kan ik ze terug vinden?

Foutmelding knop Entertainment Alleen-lezen Opgelost

Waarom zie ik dagen lang: Sorry er is een onverwachte fout opgetreden.als ik de button "entertainment gebruik?

Snoey door Meedenker
  • 14 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Gemiste oproep van het nummer 1235 Alleen-lezen Opgelost

Ik heb vandaag toen mijn telefoon uitstond een gemiste oproep gehad van het nummer 1235.Ik heb dit nummer geblokkeerd omdat ik niet wie de afzender is. Uit een eerder topic blijkt dat dit om oplichter...

Prive-nummer met vraag over mijn email Alleen-lezen Opgelost

Ik ben net gebeld door een prive-nummer. De man aan de andere lijn zei dat hij van Vodafone was. Hij vertelde dat door een fout in het systeem van vodafone, zij mijn email adres kwijt zijn. Of ik mijn...

AvdW door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Wachtwoord via klantenservice Alleen-lezen Opgelost

de klantenservice vroeg voor privacy een viercijferige code, het schijnt dat ik dat heb afgesproken maar ik ben dat vergeten

CongaPaul door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Ontkoppeling vodafone/ziggo Alleen-lezen Opgelost

Geachte mevrouw, meneer,Ik hoop dat u mij kunt helpen met her volgende.Mijn klantnummer van vodafone, te weten ********, dient gekoppeld te worden aan het ziggo klantnummer: *******Momenteel is het vo...

Opwaarderen bij prepaid Alleen-lezen Onopgelost

Hello, my name is Camila Rozas.My number is +*moderator edit: 06-number removed* and 2 days ago I payed 10 euros via online, so that I would have the pack of 1GB + 1GB, but since day one the credit di...

Klantnummer Alleen-lezen Opgelost

Wil mijn e mail adres veranderden maar dan moet ik mijn klantnr invullen En op de afschriften van de bank staat het nr afgeschermd Heb geen contract want alles is toen via de mail gegaan en inloggen l...

Slecht netwerk Frankrijk Alleen-lezen Opgelost

Hoe kan het zo zijn dat het netwerk echt heel slecht is in Frankrijk. Dit probleem heb ik met mijn andere provider nooit gehad. Die zat ook niet op een eigen netwerk. Ik vind de bereikbaarheid sowieso...

TonMinten door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Meer betalen voor abbonoment? Alleen-lezen Opgelost

Goedemiddag, Ik ben onlangs overgestapt van provider, ik zat bij kpn en ben naar Vodafone gegaan omdat wij bij ziggo ook zitten. Hierdoor krijgen wij (ik) 5 euro korting op mijn abbonoment. Tevens sta...

Locatie zendmast Alleen-lezen Opgelost

https://www.google.com/maps/place/Torenstraat+172,+2513+BW+Den+Haag/@52.0793623,4.3030532,3a,75y,219.36h,179t/data=!3m6!1e1!3m4!1sE1dSWduHdS8eA1MNPbjsgQ!2e0!7i13312!8i6656!4m5!3m4!1s0x47c5b72e69defd65...

pincode Alleen-lezen Opgelost

ik heb mijn gegevens van mijn oude toestel overgezet naar mijn nieuwe,heb toen voor dezelfde pincode gekozen maar vervolgens zegt mijn nieuwe toestel dat de pincode onjuist is .heb toen de pukcode opg...

Frolunda door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

My Vodafone inloggen Alleen-lezen Onopgelost

Waarom kan ik al wekenlang niet inloggen op de Vodafone app of op de website???? Ik moet me rekeningen betalen

Dubbele data Ziggo/ Vodafone Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een zakelijk abonnement bij Vodafone en Ziggo. Waar kan ik zien dat ik dubbele data heb? Op myvodafone app zie ik het niet. Beide contracten, zowel bij Vodafone als Ziggo staan op naam van Paul...

Contract beëindigen Alleen-lezen Opgelost

Hierbij verzoek ik jullie mijn contract zsm te beëindigen. Maart 2019 is de einddatum

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen