Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,275Oplossingen
  • 1,747Discussies
  • 81.4KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Mb's doneren lukt niet Alleen-lezen Opgelost

Ik doneer meestal mijn overgehouden mb's aan het eind van de maand aan het goede doel, echter nu heb ik al verschillende keren gehad dat dit niet lukt, het lijkt er wel op dat dit met opzet geblokkeer...

Ontkoppelen accounts Alleen-lezen Opgelost

Goedemiddag,Ik zou graag de accounts van My Vodafone en Ziggo los van elkaar willen halen m.b.t. de inloggegevens. Ik profiteer van de extra's, maar ik wil graag my vodafone gescheiden houden van zigg...

Sms dienst gamezone Alleen-lezen Opgelost

Gisteren van vodafone een sms gekregen: je maakt nu gebruik van gamezone abonement, per week 5 euro, gelijk mijn rekening gecheckt en was al 10 euro extra boven op mijn maandelijkse kosten, ik heb ner...

Vorige abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Ik had voor deze abonnement een andere abonnement met een Samsung 7 erge en mijn beeldscherm is nu stuk en die wil ik laten maken via me verzekering alleen moet ik de bon hebben . Hebben jullie ...

Foutmelding bij entertainment Alleen-lezen Opgelost

Als ik in de app op de knop entertainment klik krijg ik een foutmelding. Mijn geklaag hierover bij de klantenservice heeft niks opgeleverd. Er is al heel vaak een nieuwe case voor aangemaakt maar van ...

Mur door Gedreven Ontdekker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen