Hoi@Jagerjr
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Dat is natuurlijk heel erg vervelend. Misschien dat ik je een beetje kan helpen. Nu ben ik geen Samsung ster maar misschien komen we er samen wel uit?
Heb je deze al geprobeerd:
- Telefoon herstarten na een nacht uit te laten.
- Je SIMkaart in een ander toestel stoppen en kijken of je er dan ook last van hebt.
- En dan eventueel iemand anders z’n SIMkaart in je eigen toestel om te zien of het daar ook mee is.
- Energiebesparing uit.
- Sluimerende apps uit.
- Gegevensbesparing uit.
- Systeemapp BadgeProvider cache legen.
- Cache partitie legen via Android System Recovery.
Als laatst zou je nog een reset van de gehele telefoon kunnen doen (zorg wel altijd voor een backup). Mocht je een reset doen, kijk dan eerst of je nog last hebt, zonder de backup terug te zetten, en of je dan nog last hebt als je de backup terug zet. Daaraan kan je zien of het dan misschien ergens in de oude instellingen ligt.
Mocht dit allemaal niet lukken dan ben ik als Samsung leek wel een beetje uitgedacht eigenlijk. Als er nog iemand anders is die je kan helpen of je zou dan nog de klantenservice van Vodafone kunnen bellen om te vragen of ze je nummer een reset willen geven. Misschien dat het daar dan mee kan helpen. Maar het liefst eerst zelf uitzoeken of het niet aan je toestel ligt.
Succes in ieder geval en laat nog even weten of het is gelukt.