Hoi
@peter894 , als het om een corporate nummer gaat wel inderdaad. Een contractovername is wel nodig, anders is het nummer nog juridisch gezien van je ex-werkgever. Je mag dan geen wijzigingen doorgeven, alleen via je werkgever. Zodra de contractovername is afgerond ben jij juridisch gezien de contractant en mag je zelf bepaalde zaken wijzigen.
Zoals eerder aangegeven kun je niet naar alle abonnementen migreren. Je kunt in ieder geval nooit migreren naar een abonnement dat we op dit moment niet meer aanbieden. De keuze is altijd beperkt tot het huidige aanbod. Daarnaast kunnen er nog een klein aantal andere regels gelden. Vanaf een laag abonnement is er meestal wel veel mogelijk. Neem contact op met onze migratielijn zodat de opties bekeken kunnen worden. Onze migratielijn kun je gratis bereiken via 0800-0200976.
Vier maanden voor de einddatum van het contract is het ook mogelijk om te verlengen naar een abonnement uit ons huidige assortiment. Je gaat dan een contract aan voor 1 of 2 jaar en krijgt vaak ook nog een leuke korting ;). Je kunt dan ook kiezen voor Sim Only of een abonnement met toestel. Zodra het is omgezet kun je via je My Vodafone het aanbod bekijken. Je kunt ook gratis bellen met verkoop via 0800-0560.