bva34

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

klacht

Ik heb vandaag onderstaande klacht ingeschoten nadat ik nu al 10 keer met medewerkers van vodafoon heb gebeld. Weet niet meer wat te doen want ik zit al drie weken zonder toestel.

Denk dat ik vandaag maar bij KPN een abbonement ga afsluiten.

Afzender ± een wanhopige en teleurgestelde klant die weggepest is ...

Ik probeer reeds 3 weken een abonnement te wijzigen maar dat lukt maar niet. Op dit moment heb ik een sim only wat op elk moment tussentijds te wijzigen is in een abonnement met toestel. Tot op heden keer op keer beloftes gekregen dat toestel committent vrij gemaakt zou worden maar tot op heden geen resultaat. Er is keer op keer gelogen wat ik ook op band heb vastgelegd. Ik geloof vodafoon niet meer. Ik heb vodafoon in gebreke gesteld en ruimschoots de mogelijkheid gegeven om het op te lossen maar dat lukt niet. Door het niet nakomen en in gebreke blijven zeg ik per direkt het abonnement op en ga ik naar een andere provider die ons wel netjes behandeld. Mijn vrouw zit nu al een tijd zonder toestel en dit kan nu niet langer wachten. Het spijt mij overigens dat ik hiermee het nummer van mijn vrouw verlies want ik zal bij een andere provider een nieuw nummer moeten aanvragen omdat Vodafoon het niet geregeld krijgt. Deze email zal ook wel niet aankomen maar bij deze heb ik hem toch maar gestuurd. Wat ik overigens ook heel vreemd vind dat ik geen enkele bevestiging krijg van deze klacht zodat je jurdisch niet erg sterkt staat. Datum van sturen dit bericht 13.55 Feb 26 2015
8 Reacties 8
bva34
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
registratienummer 91610 is het enige wat je terugkrijgt als je een klacht aanmaakt.

Je kunt niemand te spreken krijgen en niemand neemt je serieus (een enkeling daargelaten).

Dit is volgens mij wat Youp v h Hek het terreur van de calcentres noemde
bva34
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
een van de vodafoon medewerkers gaf aan als je iets te horen wilt krijgen moet je #vodafoon gebruiken in je tweets en de hele wereld inschieten dat je waardeloos wordt geholpen door vodafoon. De medewerker gaf aan dat ze dan misschien wel reageren. Het is toch triest dat je met een normaal gesprek niets meer geregeld krijgt maar dat je allerlei berichten met onzin de ether in moet schieten om gehoord te willen worden
bva34
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
heb nu al een tweet van KPN binnen met de vraag of ze me kunnen bellen voor een aanbod ... dat is nog eens service
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @bva34 ,

Als ik u start post lees, heb ik geen idee wat u probleem nu eigenlijk is.

U wilt een toestel "committent" maken? Geen idee wat ik mij daar bij moet voorstellen. Wilt u de telefoon simlock vrij maken? Of wilt u de committent van uw vrouw worden of via verse?

Aangezien ik zonder probleem, u ook niet kan helpen bij het probleem. Ik begrijp dat u van sim only naar een telefoon met abonnement wil. Correct me if i am wrong. Ik doe de voorspelling dat u vrouw haar oude toestel stuk is? Waardoor u vrouw nu geen telefoon meer heeft.

Laten we voorop stellen, dat u altijd de mogelijkheid heeft om een simlock vrije telefoon te kopen en hier de sim only simkaart in te stoppen. Dit is zelfs voordeliger dan een abonnement nemen. Maar die keus is geheel aan u.

U geeft aan dat u alleen terug krijgt: "registratienummer 91610" is. Dit nummer geld als bevestiging van ontvangst. Waar u vroeger een aangetekende brief stuurde met ontvangst bevestiging, is dit het zelfde als toen der tijd allleen krijgt u nu een nummer. Nu moet er naar de klacht uiteraard eerst naar een oplossing gekeken worden. Ik hoop dat u begrijpt dat dit mensen werk is, dus u achteraan in de werklast aanschuift. Zelf vind ik de service snelheid van Vodafone ook bedroevend, maar dat stel ik hier niet ter discussie om de moderators niet te veel op hun hartje te trappen.

Mogelijk als u het probleem beter omschrijft, kan ik u inhoudelijk betere adviezen geven.


bva34
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste .. Ik heb destijds een SIM only abonnement afgesloten met de mogelijkheid om dit tussentijds om te zetten naar een abonnement met telefoon. Er is nooit gezegd dat dit ps kan als ze in het Vodafone systeem het sim only abonnement eerst commitment vrij hebben gemaakt. Het commitment vrij maken dient ervoor dat men dan in het systeem het abonnement kan veranderen. Al met al is het puur bedrog dat men niet per direkt dit kan doen. Nu ben ik al drie weken verder met 10 keer 0.45 kosten om dit te regelen. Ondanks alle beloften van medewerkers is dit nog steeds niet gedaan / gelukt 😞 ik zit nu al 3 weken zonder telefoon dus er rest me niets anders dan maar een ander abonnement te nemen met alle ongemakken van dien 😞 nieuw nummer en dergelijke. Ontzettend jammer dat het zo moet lopen en dat Vodafone geen afspraken kan nakomen.
bva34
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste ik neem aan dat ik bij deze vrij ben om een ander abonnement af te sluiten. Vodafone is haar afspraken niet nagekomen en ik heb Vodafone reeds enkele malen in gebreke gesteld en ook meerdere malen de mogelijkheid gegeven om het op te lossen. Dit alles zonder resultaat dus rest mij niets anders dan ....
Anonymous
Niet van toepassing
Hey @bva34

Neem hiervoor contact op met de klantenservice, afdeling loyalty. Zij kunnen abonnementen stopzetten of evt kijken voor een oplossing samen met u.

Groetjes stevied86
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@bva34

Lees voordat je een bericht op het forum plaatst eerst de regels door. Daarin staat namelijk:

Wat hoort er NIET in het Vodafone Diensten – Abonnementen gedeelte?

    Inhoudelijke vragen over je rekening Vragen en opmerkingen over netwerken of netwerkproblemen Andere klachten waarvoor je hulp nodig hebt van onze klantenservice
Aangezien dit een klacht betreft waarvoor je hulp nodig hebt van onze klantenservice zal ik je bericht op slot zetten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic