Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 9,201Oplossingen
  • 25.1KDiscussies
  • 71.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

OPGELOST: Storing mobiele data, bellen & gebeld worden Sticky Onopgelost

Update 25 oktober 16:11 uur De storing waardoor een deel van onze klanten problemen hadden met het gebruik van mobiele data, bellen en gebeld worden is verholpen. Excuses voor het ongemak. Ervaar je o...

Vodafone Info door Community Developer
  • 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

Storing Voicemail - bellen naar voicemail / afluisteren voicemail Sticky Opgelost

Op dit moment kun je mogelijk problemen ervaren met het bellen naar je voicemail / afluisteren van je voicemail. Er wordt hard gewerkt om het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen. Mocht er een up...

Vodafone Info door Community Developer
  • 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

My Vodafone zakelijk Alleen-lezen Onopgelost

Ik kan sinds vandaag eindelijk weer inloggen in My Vodafone zakelijk. Helaas staat er wel al de hele dag een foutmelding dat "deze functionaliteit tijdelijk niet beschikbaar is". Dus ik kan verder nog...

EmileVF door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

5962-Melderslo geen tot slecht 3G netwerk Alleen-lezen Onopgelost

De Netwerk dekking is nog steeds geen/ slecht ontvangst voor:5962 CB, 5962 AJ. 5864 BC, wanneer komt hier verbetering in,Jullie komen met suggestties zoals Signaal plus oaSignaal plus is leuk maar dit...

Bart67 door Liefhebber
  • 22 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Nummer vervallen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo. Deze week heb ik een sms ontvangen waarin stond: "Herinnering: je nummer vervalt op 03/05/2014. Wil jij je nummer behouden? Ga naar www.vodafone.nl/opwaarderen en waardeer snel op. Geen info? B...

JesseK door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Overstappen van hi naar vodafone prepaid Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Mijn vorige provider was HI prepaid. Omdat ik ( denk ik ) te lang niet had opgewaardeerd kon ik zelf niet meer bellen en smsen en ook niet meer gebeld of gesmst worden, ook beviel hi mij niet g...

E_stherx door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

samsung s3 Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb een probleem met mijn samsung galaxy s3. Nooit problemen mee gehad, maar sinds vandaag valt hij de hele tijd uit en probeert hij zich vanzelf de gehele tijd opnieuw op te starten. Soms s...

geen verbinding in Turkije Alleen-lezen Onopgelost

Hallo ik heb een probleem met jullie netwerk. De probleem is dat ik niet in Turkije kan verbinden naar jullie diensten. Ik heb "Vodafone TR" geslekteerd maar mijn telefoon gaf de fout melding "unable ...

dubbleOO door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

no text (SMS) service for more than 3 months Alleen-lezen Onopgelost

I had a prepaid in one of the Dutch networks for about 2 years (working perfectly) and on 26/11/2013 the number was transferred to Vodafone (post-paid) and then the troubles started: everything works ...

piotr door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

blox 50 zorgeloos internet uitzetten Alleen-lezen Onopgelost

Kan iemand mij zeggen hoe ik de blox zorgeloos Internet uitzet??

Regine door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

G2 netwerk instellen op N97 Alleen-lezen Onopgelost

Hoi,Al weken storing hier in mijn buurt.De suggestie van Vodafone is: stap even over op G2 netwerk, totdat de werkzaamheden klaar zijn. Goed:Wie weet hoe je een G2 netwerk instelt op een N97?Groet,Kay

Kay door Gedreven Meedenker
  • 29 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

storing Heusden Alleen-lezen Onopgelost

Ik kan al van zaterdag niet bellen in Heusden! !! Wanneer is het nu eindelijk opgelost? ??

mikkieo1 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

van prepaid naar Sim only Alleen-lezen Onopgelost

Beste Iemandik wil graag aan het einde van de maand van mn Prepaid nummer naar Sim only met dezelfde sim kaart graag en het zelfde nummer zou dat mogelijk kunnen zijn en zijn daar extra kosten aan ver...

jurgen324 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen netwerk omgeving 2641 Alleen-lezen Onopgelost

als ik binnen huis ben heb ik geen internet en netwerk ik moet heel de gemeente uit om aan de rand wel te kunnen whatsappe en andere dingen

HCtjuh door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Extra data tbv tablet bij RED en gebruik data van RED abonnement Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Ik heb mijn RED abonnement in juni 2013 afgeloten en daar heb ik standaard 1 Gb bij maar met de toenmalige actie kreeg ik daar nog 1 Gb bij.Nu heb ik een extra data sim voor mijn tablet en kree...

Geen bereik/niet bellen/niet gebeld kunnen worden Alleen-lezen Onopgelost

Vanaf gister heb ik problemen met bellen en gebeld worden. Bij bellen gaat telefoon niet over en als ik gebeld wordt horen zij wel de telefoon overgaan maar krijg ik hier geen melding van. Tevens heb ...

rilanah75 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nog nooit 4G gehad, sinds december 2013 abonnement. Alleen-lezen Onopgelost

Sinds december 2013 ben ik overgestapt van KPN naar Vodafone. Ik heb een abonnement afgesloten voor 2 jaar met een Samsung Galaxy S4 en 4 G. Echter heb ik nog nergens 4G ontvangen. Op mijn rekeningen ...

lidy64 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Signaal plus module tweaken Alleen-lezen Onopgelost

Het Project(je) is inmiddels uit de hand gelopen. Ik kreeg veel vragen of ik geen simpele uitvoering kon maken... lang getwijfelt.. maar toch maar gedaan. Mensen die er aan willen knutselen gaan er to...

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen