THEbigO

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Overstappen met nummerbehoud

Ik ben overgestapt van een KPN prepaid naar een abonnementje van Vodafone, met nummerbehoud.
Na een x aantal telefoontjes heb ik vandaag een nieuwe simkaart gekregen, omdat de eerste niet werkte.
Ondertussen is het oude abonnement gestopt.
Nou moet ik de simkaart activeren door naar My vodafone account te gaan. Die moet ik dan aanmaken en daarbij het mobiel nummer opgeven. Naar dat mobiel nummer wordt dan een verificatie SMS gestuurd om een account te kunnen maken.
Probleem: HET MOBIEL NUMMER IS NOG NIET GEACTIVEERD!!!!!
DUS!!: Om een kaart te kunnen activeren, heb ik een account nodig en om een account te kunnen maken, heb ik een geactiveerd nummer nodig.
Probleem: HET MOBIEL NUMMER IS NOG NIET GEACTIVEERD!!!!!
DUS!!: Om een kaart te kunnen activeren, heb ik een account nodig en om een account te kunnen maken, heb ik een geactiveerd nummer nodig.
Probleem: HET MOBIEL NUMMER IS NOG NIET GEACTIVEERD!!!!!
DUS!!: Om een kaart te kunnen activeren, heb ik een account nodig en om een account te kunnen maken, heb ik een geactiveerd nummer nodig.
Probleem: HET MOBIEL NUMMER IS NOG NIET GEACTIVEERD!!!!!
DUS!!: Om een kaart te kunnen activeren, heb ik een account nodig en om een account te kunnen maken, heb ik een geactiveerd nummer nodig.
Val ik in herhaling??
Belangrijker nog, hoe los ik dit op?


Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi THEbigO,

Wist je dat je ook via de klantenservice de simkaart kunt laten activeren ;). No panic anymore ;).

Contact opnemen kan telefonisch of via Twitter/Facebook. Via het forum is er geen mogelijkheid de simkaart te activeren.

Vriendelijke groet,

Bekijk in context

3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi THEbigO,

Wist je dat je ook via de klantenservice de simkaart kunt laten activeren ;). No panic anymore ;).

Contact opnemen kan telefonisch of via Twitter/Facebook. Via het forum is er geen mogelijkheid de simkaart te activeren.

Vriendelijke groet,
THEbigO
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je reactie Pedro, ik had gehoopt dat er een zelfhulp mogelijkheid zou zijn, waarover iemand hier me zou kunnen informeren. Helaas niet? IK heb de heren en dames van de helpdesk wel genoeg aan de lijn gehad voor die eerste simkaart en kwam daarmee geen stap verder.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic