Loodvrij

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Red sim only alleen voor bellen vanuit eu naar NL of ook andersom

Hallo,

ik wil een sim only afsluiten bij jullie, maar ik zit nog met een paar vragen:
Als ik een onbeperkt bellen en 6gb data sim only (red essential) afsluit kan ik dan daar mee vanuit Spanje onbeperkt naar nederland bellen en kan ik dan tot 6gb internet gebruiken?

En kan ik ook vanuit Nederland juis dan onbeperkt naar Spanje bellen, of zit daar wel een limiet op of is het dan buiten de bundel?

En is het internetverbruik precies het zelfde in de Eu dan als ik in Nederland zit.
m.a.w. een zelfde filmpje op YT kijken is exact het zelfde dataverbruik, ongeacht in welk Eu land je zit ?

Het zal vast wel ergens allemaal te vinden zijn, maar ik kom er nog niet helemaal uit.


1 Reactie 1
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Loodvrij,


Bij Red abonnementen vallen de eerste 100 belminuten vanuit Nederland naar andere EU-landen binnen je abonnement.
Houd er overigens wel rekening mee dat je alleen 6GB data ontvangt wanneer je ook het juiste Ziggo abonnement hebt. Mocht dit niet het geval zijn, dan ontvang je 3GB bij een Red Essential abonnement.

Je kunt inderdaad vanuit Spanje onbeperkt bellen naar Nederland en 6GB data verbruiken. Je maakt daar dus gewoon gebruik van jouw nationale bundels. Echter maken we wel gebruik een Fair Use Policy. Lees alles hierover via de volgende link: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/redelijk-gebruik.shtml.

Mocht je verder nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic