Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 969Oplossingen
  • 1,291Discussies
  • 73.3KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Vodafone oplichting leugens Alleen-lezen Onopgelost

Begin juni gebeld om mijn abo te beeindigen wat niet is gelukt 22 juni opnieuw gebeld uren aan de telefoon, uiteindelijk werd mij vertelt dat per 22 juli mijn abo zou stop gezet worden. Is dus niet ge...

PietJan12 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

MMS ontvangstbevestiging Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allemaal,Geen idee of dit de juiste plek is, maar ik kon niks beters vinden. Ik heb een vraag over een mms ontvangstbevestiging.Ik heb een mms gestuurd en om ontvangstbevestiging en leesbevestig...

Ariette door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen bereik met mijn BloX in Griekenland, Kriopigi Alleen-lezen Opgelost

Laat ik gelijk met mijn probleem starten, ik hoor in Griekenland data te hebben met mijn Online Only BloX van 1gb 4g (terwijl ik altijd 3g heb.) Maar ik heb op dit moment data maar geen bereik! Ik heb...

Tomodovodoo door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Video's en youtube blijft haperen Alleen-lezen Onopgelost

Sinds ik mijn abonnement heb verlengt met de lg g5 heb ik het probleem dat mijn filmpjes die ik zelf heb opgenomen met de camera van de lg en de YouTube video's steeds haperen terwijl het geluid doors...

Chaan door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Eenmalige kosten elke maand op factuur Vodafone Alleen-lezen Opgelost

Elke maand staat er een bedrag van € 4.57 op mijn factuur van Vodafone. Ovv eenmalige kosten..nergens staat er vermeld om welke kosten dit gaat.

Anpo door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Hoe kan ik mijn gebruik of mijn rekening inzien met een prepaid Alleen-lezen Onopgelost

Goedemorgen!Hoe kan ik met een Prepaid nummer mijn gebruik of rekening inzien. Ik heb nergens naar toe gebeld en had twee weken geleden €10 opgewaardeerd en nu zie ik dat iknog maar € 0,12 nog over he...

maryam79 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Smsen naar Nederlands nummer in het buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik heb een Red abbomoment.Nu is het zo dat mijn vriend momenteel op vakantie is in Frankrijk. Hij heeft een NEDERLANDS nummer. Kost het sms naar hem extra geld of valt dit binnen mijn abbomomen...

Svenja1 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

cellbroadcasting bericht Alleen-lezen Onopgelost

hallo, bij oversteken van de grens in buitenland komen steeds die vervelende sms berichten.hoe kan ik dit uitzetten? ik heb een motorola moto 2e gen. graag hulp, mijn dank, groet Nicol.

nicol door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

over gestapt naar een abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Hallo ik heb me simkaart ontvangen met nummerbehoud ik ben overgestapt van beltegoed naar abonnement van Vodafone maar de simkaart werkt nog niet jammer genoeg Waneer word hij geactiveerd

etienne1 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Sim iPhone 6 vergrendeld na update Alleen-lezen Opgelost

Beste mensen, Ben half juli met mijn gsm abonnement overgestapt naar Vodafone. Heb mijn eigen IPhone 6 gehouden. Zojuist een nieuwe iOS update uit laten voeren en heb nu de melding sim vergrendeld. Ge...

Installeren app na SMS + registratie nummer Alleen-lezen Onopgelost

Goede avond,Ik probeer vanuit Spanje de Vodafone app te installeren vanwege een SMS die laat weten dit te doeen omdat door een storing het dataverbruik niet kan worden gegeven. Aleen lukt het registre...

SergeE door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Welkomstbericht buitenland uitschakelen Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Ik zou graag de welkomstberichten (sms) uitschakelen. Ik reis veel voor mijn werk en bij elk land krijg ik steeds een welkomstbericht (sms). Weet iemand hoe ik deze kan uitschakelen??? Thx!

R-R door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Huawei Mate 8 Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Begin deze maand heeft Huawei de Huawei mate 8 aangekondigd. Nu loopt mijn contract pas begin september af dus ik moet sowieso geduld hebben, maar mijn vraag is of jullie dit toestel ook in het...

kewdebew door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wel 4g icoon, maar geen verbinding Alleen-lezen Onopgelost

Eigenlijk al sinds het begin dat ik mijn 4g blox heb aangezet heb ik het volgende probleem: als ik 4g aanzet op mijn telefoon gaat alles prima (en snel!). Maar na een tijdje, en vaak ook als ik iets r...

Baggio666 door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes

Sinds wanneer is Vodafone de duurste Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben een beetje verward geworden. 4 jaar geleden toen ik officieel een Vodafone abonnement nam waren zij de goedkoopste. Nu ben ik dicht op het einde van mijn contract en was eens aan het vergelijke...

Mijn beltegoed raakt vanzelf op zonder gebruik Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een SIM only gekocht met beltegoed om in een GSM tracker te gebruiken. De tracker werkt met SMS en alleen als je een commando stuurt. Maar toch raakt het beltegoed van 5,- op binnen 2 weken. Te...

Sketch door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

2 nummers op 1 abbonomemt Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een vodafone red abbo. Is er een mogelijkheid om 2 simkaarten met 2 verschillende nummers op 1 abbo te zetten. Wil namelijk me dochter een foon geven maar dat ze dan ook gebruik kan maken van m...

Xalaa door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

HP Elite x3 Alleen-lezen Opgelost

Mijn vraag is of deze nog uit te brengen smartphone ook door Vodafone aangeboden gaat worden.Er is bij mij wat onduidelijkheid over der verschillende berichten die ik lees of hij nu wel of niet voor p...

Brian1979 door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Samsung s6 edge power button kapot, Geen Garantie? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Allemaal, Ik heb nog geen half jaar geleden de Samsung S6 Edge gekocht via Vodafone.nl. Nu is deze week mijn aan/uit knopje kapot gegaan. Tenminste, hij zit ver in het toestel gedrukt, functione...

bellen met een leidinggevende Alleen-lezen Opgelost

Goeiedag ik wil graag met een hogerehand / leidinggevende praten in de klatenservice is dit me al 3x geweigerd terwijl iedereen recht heb om met een hogere hand te kunnen praten dit omdat ik niet eens...

iphone010 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen