Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,239Oplossingen
  • 1,679Discussies
  • 76.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

RED super 12GB Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone, Op 28-11-2016 heb ik een bestelling bij u geplaatst op de website. Ik had gekozen voor het sim only RED super 12GB abonnement voor 1 jaar. De maandelijkse kosten waren €33,- per maand....

JeffreyG door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Klacht over Netwerk & Klantenservice Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone,Even snel, het is raar dat ik bovenaan het formulier niet 'klacht over klantenservice' kan selecteren. (Suggestie 1).Daarnaast was 'mijn opmerking' te lang. Zodat ik niet meer kon typen...

Aarebei door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Gaat een YOU abbonement direct in? (geen klant Vodafone) Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben momenteel nog geen klant bij Vodafone. Ik ga binnenkort naar het buitenland (Duitsland) en ik zie dat ik met een YOU (prepaid) abbonement niks extra's hoef te betalen na de 30 dagen. Werkt dus ...

Netwerk Alleen-lezen Onopgelost

Lekker dan: mededeling op telefoon dat netwerk (Vodafone) niet bereikbaar is. Probeer een ander netwerk te selecteren maar krijg bij alle netwerken de opmerking: ' uw simkaart staat verbinding met dit...

Software op Vodafone Iphone 7(plus)? en levering vraag? Alleen-lezen Opgelost

Hoi allemaalvraag 1. Wordt er software meegeleverd op de Vodafone versie van de Iphone 7 plus of niet, zoja wat?vraag 2. Hoe zit het met levering van toestellen richting andere (web)winkels zoals Cool...

melvintje door Raadgever
  • 241 Topics
  • 5 Oplossingen
  • 38 Likes

Waterschade inruilprogramma Alleen-lezen Onopgelost

Beste allen, Ik ben Jan en ik heb sinds april 2016 een iPhone 6 van Vodafone. Helaas ben ik mijn toestel in de zak van mijn broek vergeten en in de wasmachine gedaan  Tegenwoordig bieden veel gsm win...

Jan82 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Iphone 6 batterij snel leeg en warm Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Forum,Sinds 3 dagen merk ik dat mijn Iphone 6 16gb snel leeg gaat en dat de batterij snel warm wordt. Bij ligte apps gaat de batterij ook snel leeg. Ik gebruikt hem niet zo veel opschool maar aa...

Arie0172 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

BelCompany winkels worden Vodafone winkels Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/p3pujVodafone gaat de BelCompany winkels ombouwen tot Vodafone winkels. We zien dat BelCompany- en Vodafone-winkels qua doelgroep steeds meer naar elkaar toe groeien. Daarom hebben w...

Thomas door Oud Community Moderator
  • 428 Topics
  • 21 Oplossingen
  • 17 Likes

Belachelijke procedure bij defect toestel Alleen-lezen Onopgelost

Nieuw abonnement afgesloten per telefoon. Leuke deal kunenn sluiten bij verlenging. Keurig binnen 2 dagen telefoon (s7 edge) in huis. Echter zit er een fabrieksfout in de coatinglaag volgens een medew...

Essie-75 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

verlenging abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Mijn contract voor mijn abonnement was afgelopen maart afgelopen. Ik heb hier geen bericht van gehad!!!Ik heb wel hetzelfde bedrag betaald, terwijl de telefoon al "afbetaald" was.In de winkel heb ik d...

WMvuur77 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Particulier omzetten naar Zakelijk Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb sinds 16 oktober gewacht op een nieuw zakelijk abonnement met nummerbehoud en de nieuwe iPhone. De leverdatum werd steeds een week verlengd. Mij is toen in de vodafone winkel aangegeven dat per...

Fayhatti door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Hoe sorteren foto's Galaxy S7? Alleen-lezen Onopgelost

Hoe kan ik foto's soreteren in mappen op mijn Galaxy S7?Ik zie nergens een optie om te sorteren op bijv. datum of grootte van het bestand. Wie kan mij de oplossing vertellen? Dank!

KevinDJ door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Spoedwerkzaamheden Prepaid mobiel internet 29 november 2016 Alleen-lezen Opgelost

http://voda.fo/ne/ppz8rDoor spoedwerkzaamheden kun je vandaag tussen 10.00 en 18.00 mogelijk geen gebruik maken van Prepaid mobiel internet. Onze excuses voor het ongemak. Om een e-mail te ontvangen z...

Marc door Oud Community Moderator
  • 7269 Topics
  • 231 Oplossingen
  • 344 Likes

Galaxy Accessoires Alleen-lezen Onopgelost

Kan iemand me vertellen waar de accesoires webshop van Vodafone is? Ik krijg een orderbevestiging van Vodafone beteft mijn nieuwe abonnement waarin staat dat je 50% korting krijgt op accesoires: Tot 5...

repti door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Forumspel Alleen-lezen Onopgelost

kwam met het leuke idee om een forumspel te starten. Ik stel voor om het 3-woorden spel te starten. Dat houdt in dat ik met 3 woorden begin, de volgende hier 3 woorden aan toevoegt enzovoort. Uiteinde...

Desiree- door Raadgever
  • 397 Topics
  • 12 Oplossingen
  • 53 Likes

S7 loopt vast en herstart dan tig keer... Ben hier al 36 uur mee bezig. Alleen-lezen Onopgelost

Iemand een idee wat te doen?Mijn S7 herstart tig keren, hangt vast en laadt de apps van de SD-kaart niet goed.Hoe los ik dit op?De herstart truc Volume omlaagknop + startknop maakt het alleen maar erg...

Spriety door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Rekeningoverzicht Alleen-lezen Onopgelost

Ik wil terug zien welk abonnement ik 2 jaar geleden afgesloten heb. Ik kan alleen van een jaar terug rekeningoverzichten zien op my vodafone. Hoe kan ikerachter komen welk abonnement ik had? Het is na...

TM door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen