Glennemen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Overgestapt met nummerbehoud

Haij..

In mij heb ik een overstapt aangevraagd via mobiel.nl.
Mijn contract zou aflopen op 16-09-2018. Ingangsdatum nieuw contract bij Vodafone 17-09-2018.
Tot op heden werkt mijn nieuwe abonnement nog niet. Gelukkig is mijn oude nog wel actief.
Heb meerdere malen geprobeerd te bellen maar kom er niet door.

Groetjes.
2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Glennemen
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als je oude nog actief is dan klopt er iets niet en is het normaal dat die van Vodafone nog niet werkt. Ik denk dat ze bij je oude provider hem vergeten zijn af te sluiten, of zoiets. Het beste is contact op te nemen met mobiel.nl, die hebben tenslotte alles voor je overgezet en waarschijnlijk niet goed doorgegeven?!? Ik zou daar beginnen en mocht het niet lukken dan kan je contact opnemen met je oude provider en daarna zou je contact op kunnen nemen met Vodafone.

Je kan contact opnemen met Vodafone de chat of anders even een prive bericht sturen via Twitter en/of Facebook.

Het is natuurlijk erg vervelend maar via de community kunnen we, als mede klanten, echt niet helpen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten, geen reactie.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic