Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,259Oplossingen
  • 1,693Discussies
  • 77.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

nieuw abonement Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allen, ik heb een SIM Only M abonement bij Vodafone en betaal hier 11 euro per maand voor. Nu is mijn situatie zo verbeterd (lees belgedrag) dat ik graag een ruimer abonnement inzet. De 150 belm...

PjotterO door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Krediet check bij Sim Only Alleen-lezen Onopgelost

Wordt bij het afsluiten van een Sim-Only abonnement ook een kredietcheck gedaan?

Prijzen iPhone 8 256GB Alleen-lezen Onopgelost

Binnenkort zou ik de iPhone 8 256GB willen bestellen samen met het RED (10GB 20GB) abonnement. Ik ben al klant bij Ziggo, dus dan zou ik al 5 euro korting krijgen per maand. Ik zie dat de iPhone 8 256...

JWestein door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

verlengen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik mag vanaf vandaag mijn abonnement verlengen. Nu wilde ik gaan kijken op de site naar mijn persoonlijke deals. Als ik dan op verlengen druk, zegt die dat ik geen nummer heb geselecteerd die i...

Contract afkopen en verlengen Alleen-lezen Onopgelost

Dag Vodafone, Mijn Iphone 7 is kapot gegaan. Ik ben naar de apple store geweest en ze hebben ernaar gekeken maar vertelde mij dat ze hem niet meer konden repareren en ze het toestel voor mij zouden mo...

Geen dubbele data, hoe kan dit? Alleen-lezen Opgelost

Ik ben sinds vandaag klant bij Vodafone. Ik heb een start L abonnement en ben klant bij Ziggo. Maar zie nu bij "verbruik" dat ik.maar 1 gb heb. Ik zou toch dubbele data krijgen omdat ik Ziggo klant be...

Geen netwerk meer, hoe kan dit? Alleen-lezen Opgelost

Goedemiddag, ik ben een nieuwe klant( sim only) met nummerbehoud en mijn telefoonnummer zou op 10-06 om 11:00 uur overgezet worden naar Vodafone. Ik doe vandaag het simkaartje erin maar ik heb geen ne...

Terug naar nederlands netwerk, hoe doe ik dit? Alleen-lezen Opgelost

gisteren online geweest in duitsland, maar nu gaat het netwerk niet weer terug naar het "Normale""ik werk in de grens streek maar nooit geen problemen gehad tot ik gisteren iets verder in duitsland wa...

birgit87 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

NFC sim kaart Alleen-lezen Opgelost

Ik zag vandaag dat er de mogelijkheid is om je OV-Chipkaart te gebruiken met de Vodafone Wallet.Als ik in de app naar OV-chip mobiel ga, dan geeft hij aan dat ik geen NFC simkaart heb.Dit klopt niet w...

Overstappen naar Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Goedemorgen,Er zijn vast al heel veel verhalen over het overstappen van je mobiele provider naar Vodafone. Ik ga jullie vertellen hoe ik het beleef om van T-Mobile over te stappen naar Vodafone. Ik be...

Energieboy door Super Expert
  • 10769 Topics
  • 3333 Oplossingen
  • 2625 Likes

Sim kaart activeren Alleen-lezen Onopgelost

Goedemorgen, vandaag heb ik mijn sim-kaart ontvangen. In de brief stond dat ik de sim-kaart eerst moet activeren. De stappen die in de brief stonden ben ik nagegaan.Ik moest nog wel even een account a...

SIM kaart in Samsung Galaxy A8 Alleen-lezen Opgelost

Ik heb m'n nieuwe telefoon binnen (Samsung Galaxy A8) en wil daar de SIM kaart uit m'n oude telefoon inzetten.Ik heb alleen het idee dat die niet past, terwijl dat volgens mij toch een micro SIM is. A...

Melody door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vermeende SMS dienst 8887 Messagebird Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, zijn er hier ervaringsdeskundigen welke mij kunnen informeren over vermeende SMS dienst 8887 Messagebird?Ik krijg maar geen juiste antwoorden of misschien stel ik de verkeerde vragen :$Ik zou h...

Abonnement opgezegd, maar toch niet achteraf Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben zo'n iemand die niet al zijn rekening afschriften bekijkt, maar dat beter wel had kunnen doen. Zo'n 5 jaar geleden heb ik mijn abonnement opgezegd. De klanten service was eindeloos lang, want j...

rbartels door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Sony Xperia XZ Premium Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben al vanaf het moment dat het toestel uitkwam geintresseerd maar wil hem eerst even in het echt zien en voelen. Dat is toch normaal zou je denken.Maar waarom heeft de vodafone winkel hem nou niet...

Ik ben jullie niet vergeten Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone, Wilde even laten weten dat ik jullie niet vergeten ben. Hoe zou het kunnen, een firma die zijn klanten belazerd door extra dataverkeer in rekening te brengen.Fijn dat jullie me regelma...

wifibellen Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben speciaal naar VF overgestapt omdat ik kan bellen met wifi. Binnenshuis heb ik geen ontvangst van een 4g netwerk. Toch hoor ik van mijn gesprekspartners dat ik een allerbelabbertste verbinding h...

Vodafone - iWatch 3 serie Alleen-lezen Onopgelost

Goedemorgen,Is bij vodafone al bekend wanneer de iWatch 3 serie met 4 G gebruikt kan worden? In omringende landen kan dit reeds wel, doch nog niet in Nederland.

heckie53 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen