Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,003Oplossingen
  • 1,334Discussies
  • 73.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Snelste manier om abonnement af te sluiten met nummerbehoud? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb dinsdag een abonnement nodig met nummerbehoud. Is het op één of andere manier mogelijk om dit zo snel voor elkaar te krijgen? Wat is de snelste manier om dit te krijgen? Ik zit trouwens ...

hallo7610 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone Ziggo korting niet op rekening te vinden? Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/4nfl8 Op dit moment is het erg druk bij de collega’s van de telefonische klantenservice. Een van de redenen hiervoor is dat bij een aantal klanten de VodafoneZiggo-korting van € 5 ni...

Marc door Oud Vodafone Moderator
  • 7269 Topics
  • 231 Oplossingen
  • 343 Likes

Vodafone Next Alleen-lezen Onopgelost

In april 2017 heb ik via Vodafone online een Samsung S8 plus gekocht. Dit toestel is niet te laden en is vandaag ter reparatie opgestuurd. Nu gaat het zo’n 10 werkdagen duren eer ik het terug heb en d...

Sylvia62 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nieuwe simkaart. Mobiele gegevens nog steeds connectie. Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb vandaag mijn nieuwe simkaart ontvangen en geactiveerd zoals het moet. Nu, 4 uren later, nog steeds geen connectie met mobiele gegevens. Wat moet ik doen? Dit heeft tot nu toe niet gewerkt.Heb d...

Problemen na update Android 7.0 Alleen-lezen Onopgelost

Hi,Na updaten van mijn Samsung S6 naar Android 7 ondervind ik het volgende probleem: toestel blijft (op de achtergrond) de melding geven dat de google play store wordt gedownload, het downloaden duurt...

RS91 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Contract afkopen Alleen-lezen Opgelost

Hoi, mijn contract loopt tot 3-2019. Ik wil nu tussentijds Mn contract afkopen om voor de iPhone x te gaan. In de winkel werd gezegd dat ik de resterende 15 maanden x 20 euro moet betalen en dan kan i...

Jean1 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone Family Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/1w1qtVodafone Family

Serkan B door Oud Vodafone Moderator
  • 4256 Topics
  • 241 Oplossingen
  • 731 Likes

Last mile Alleen-lezen Onopgelost

Als ik een DSL abonnement afsluit bij Vodafone, zal die de "last mile", de verbinding tussen wijkcentrale en mijn huis wel van een ander bedrijf moeten huren (is dat nog altijd de KPN?). Uit Duitsland...

bakels door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Bellen over WiFi en 4G [VoLTE - VoWiFi] op moto g4plus. Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, de mote 4g plus zou al volte moeten ondersteunen, dat doen ze in india al heel lang (>1 jaar) Is het mogelijk dit ook voor dit toestel lte aan te zetten zodat bellen over wifi/4g mogelijk wordt?

Maarten5 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

briefadres Alleen-lezen Onopgelost

kan ik een bestaand sim only abb behouden op een briefadres in ned na verhuizing naar het buitenland?

Elk nummer wat binnen komt is "onbekend" Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allemaal, Al geruime tijd heb ik een probleem met mijn abonnement. Elk nummer die niet op mijn contacten staat geeft hij aan als onbekend. Terwijl mijn nummerweergave op "aan": staat. Ik heb een...

Bestelling geannuleerd en opnieuw geplaatst Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allemaal, Op 21 oktober heb ik een bestelling geplaatst. Gisteren een sms ontvangen dat ik deze week de telefoon kan verwachten. En dan nu net een nieuw contract en de mededeling dat mijn bestel...

Actie Vodafone-Ziggo niet mogelijk in Zeeland Alleen-lezen Onopgelost

Een goede middag, Tot het begin van dit jaar had ik een Vodafone Thuis en Vodafone Mobiel abonnement, waarbij ik de voordelen van dien kreeg: 3GB extra data, 3 zender pakketen etc.Vodafone Thuis is ov...

schrijver door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

S6 niet meer snel laden na update Alleen-lezen Opgelost

Gisteren (10-12) heb ik een update gehad op mijn S6. Hierna kon ik met het opladen van de telefoon niet meer snel laden, alleen nog via kabel. Hij doet er nu ontzettend lang over. Minimaal 5 uur en da...

Anneee door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

uitgaande email outlook 2016 Alleen-lezen Opgelost

uitgaande email krijg ik foutcode 0x80042109. ik gebruik outlook 2016. ontvangen gaat via KPN en dat gaat goed. maar versturen via mail.vodafonethuis.nl gaat niet meer sinds ik outlook 2016 heb geinst...

Opzeggen voor einde contract Alleen-lezen Onopgelost

Ik wil eventueel eerder mijn contract opzeggen, maar volgens mij zijn er hiervoor afspraken gemaakt in de EU over dit onderwerp. Het komt hier op neer dat men niet het gehele bedrag wat tot het einde ...

robbedoes door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wanneer wordt mijn telefoon geleverd Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, ik heb zondag mijn nieuwe abbonoment besteld, en ik heb de bevestiging dat mijn abbonoment is besteld, wanneer kan ik mijn telefoon verwachten heb hem heel erg snel nodig! (Ik was al klant bij ju...

Tijnv door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Instabiel Vodafone netwerk onder KPN antennes Alleen-lezen Onopgelost

Ik woon sinds kort in een appartementencomplex in Baarn met KPN antennes op het dak. Bij kennismaking met de VvE hoorde ik al dat het verstandig zou zijn om over te stappen op een provider op het KPN ...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen