Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,284Oplossingen
  • 1,744Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Sms ontvangen Alleen-lezen Opgelost

Abbo verlengt 19e maar geen status bekend?En vodafone sms ontvangen voor de helft...Beste, u heeft onlangs een bestelling geplaatst bij Vodafone, hier hebben wij nog een aantal vragen over. Zou u zo v...

Nummer verwijderen Alleen-lezen Opgelost

OP Myvodafone heb ik twee nummers. Eentje is er van een gestolen telefoon en daar heb ik dus niks meer aan. Hoe kan ik dat nummer verwijderen? Ik krijg ook een meeltje dat het tegoed binnenkort niet m...

SMS buitenlanf Alleen-lezen Opgelost

Help....wat kost het om een SMS verstuurd vanuit India in NL te ontvangen? Ik kan eigenlijk alleen kosten vinden voor sms onrvangen in buitenland. Maar gaat mij dus om mijn kosten voor het ontvangen v...

Netflix Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een paar uur geleden perongeluk via Vodafone start een Netflix acount aan gemaakt en gelijk weer opgezegd nou staat der dat ik tot september gebruik van kan maken maar als ik naar Netflix ga da...

Bestelling. Alleen-lezen Opgelost

Ik heb net een aboment besteld en ik ben klant van ziggo en ik heb dat aangegeven en er staat dat ik 24 euro permaand moet betalen maar ik krijg 5 euro korting maar dat staat nergens en ik ben bang da...

Red Together Alleen-lezen Opgelost

Hallo gebruikers,Ik ben geïnteresseerd in het afsluiten van een sim-only Red Together abonnement en de persoon met wie ik het wil delen, wilt een abonnement met een telefoon. Er is echter nog onduidel...

Bestelling Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb net een abonnement besteld en ik ben klant van ziggo en ik heb dat toegegeven en er staat dat ik 24 euro permaand moet betalen maar ik krijg 5 euro korting maar dat staat nergens en ik ben bang...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen