Hallo Irene,
Wat de oorzaak is van jouw torenhoge, laatste Vodafone rekening, dat weet ik natuurlijk niet.
Eerst zul je als oud-Vodafone-klant weer toegang moeten verkrijgen tot jouw account bij MyVodafone.
Dat kan voor oud-Vodafone klanten niet meer via telefoonnummer 1201.
Maar wel via het mobiele telefoonnummer:
06 54 50 01 00 Vervolgens kies je in het keuze-menu voor optie 6 (overige vragen)
Vervolgens vraag je hoe je weer toegang verkrijgt tot jouw account via MyVodafone.
Indien je weer toegang verkregen hebt tot MyVodafone.
Dan volg je nauwgezet de instrukties op uit het topic: Via My Vodafone de verbruiksspecificaties uitprinten.
Van Vodafone Moderator MelH.
Weblink naar dat topic:
http://forum.vodafone.nl/t5/Abonnementen/Via-My-Vodafone-je-verbruiksspecificaties-uitprinten/td-p/2... Je moet echt heel nauwgezet alle instrukties in dat topic opvolgen om je uitgebreide factuur met verbruiksspecificaties te printen. Of in te zien. Dat is helaas niet gemakkelijk, maar heel omslachtig.
Het kan echter wel.
Via die puntsgewijze handleiding in eerdervermeld topic.
Succes!
Netwerker